نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶

هنری کویل نقش گرالت را در سریال The Witcher بازی می‌کند

شبکه نتفلیکس رسما تایید کرد که هنری کویل برای بازی در نقش گرالت در سریال The Witcher انتخاب شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش گرالت در سریال The Witcher (ویچر) رسما انتخاب و معرفی شده است. شبکه نت فلیکس رسما اعلام کرد که هنری کویل قرار است نقش گرالت او ریویا را در این سریال فانتزی و حماسی بازی کند. سریال The Witcher براساس رمان‌های آندری ساپکوفسکی، نویسنده لهستانی ساخته می‌شود. طبق خلاصه داستان منتشر شده از سریال ویچر توسط شبکه نتفلیکس:

سریال The Witcher یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده را روایت می‌کند. گرالت او ریویا یک شکارچی هیولای تنها است که تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در این دنیا که اکثر مردم در آن از حیوانات وحشی بسیار شرورتر هستند، پیدا کند. اما زمانی که سرنوشت او را به سمت یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده خانم جوان با یک راز بسیار خطرناک می‌کشاند، این سه باید یاد بگیرند تا با یکدیگر از این سرزمینی که هر روز خطرناکتر می‌شود، عبور کنند.

ماه گذشته نیز کویل به بازی در نقش گرالت در سریال The Witcher ابراز علاقه کرده بود و اخیرا فیلمنامه تست بازیگری این سریال فاش شده است و به نظر می‌رسد که به‌زودی باید شاهد استخدام و معرفی دیگر بازیگران این سریال نیز باشیم. فصل اول سریال The Witcher قرار است کمی کوتاه‌تر از حد انتظار باشد و تنها در ۸ قسمت تولید خواهد شد که انتظار نمی‌رود این سریال زودتر از سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. ماه آذر سال گذشته، نتفلیکس لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Daredevil (دردویل)، را به‌عنوان سازنده این سریال معرفی کرد.

علاوه بر بازی در نقش سوپرمن، کویل بیشتر برای بازی در سریال The Tudors (تودورها) و فیلم The Man from U.N.C.L.E. (مردی از یو.ان.سی.ال.ای) شناخته شده است. همچنین اخیرا بازی کویل در فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) با تحسین منتقدان و تماشاگران نیز مواجه شده است. سریال The Witcher اولین سریال کویل پس از سریال The Tudors است که در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ به روی آنتن رفته بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده