نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

فاش شدن فیلمنامه‌های تست بازیگران سریال The Witcher

به‌تازگی فیلمنامه‌های تست بازیگری سریال The Witcher فاش شده که سازنده سریال به آن واکنش نشان داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمنامه اولیه سریال The Witcher (ویچر) فاش شده است. با این حال، این فیلمنامه برای تست بازیگری و استخدام بازیگران سریال بوده و به همین منظور چندان نباید در مورد آن هیجان زده شد. بنابراین دیالوگ‌های داخل این فیلمنامه یا حتی صحنه در نسخه نهایی فیلمنامه که سریال براساس آن ساخته خواهد شد، تغییر می‌کنند. نام این فیلمنامه‌ها Sides است که به بازیگرانی که تصمیم به بازی در سریال ویچر دارند، داده می‌شود تا عملکرد آن‌ها دیده و بررسی شود و ببینند که این بازیگران چه توانایی‌هایی را برای ارائه در سریال دارند. در فیلمنامه‌های فاش شده سریال The Witcher شاهد یک صحنه با حضور گرالت و ینیفر نیز هستیم و این فیلمنامه‌ها درک بهتری از سریال و نوع سبک نوشته‌های آن را به ما ارائه می‌دهد. با این حال،‌ برخی از نحوه و نوع صحبت گرالت با ینیفر ناراضی بودند و لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال ویچر در دفاع از این نوشته‌ها در توییتر شخصی خود گفت:

ما صحنه‌هایی را نوشته‌ایم تا واکنش‌های احساسی خاص بازیگران را تحریک کنیم. نفس شخصیت، حسادت، اعتماد به نفس، درد و لذت، این‌ها چیزهایی که ما در یک طیف کامل از یک تست بازیگری باید کاملا مشاهده کنیم.

The Witcher

هیسریش در ادامه اشاره کرد که دیالوگ‌های فیلمنامه تست بازیگری سریال The Witcher را قرار نیست در صحنه‌های مشابه در سریال مشاهده کنیم. این صحنه‌ها و دیالوگ‌ها تغییر خواهند کرد و این نوشته‌ها تنها برای استخدام بازیگر بوده است. او گفت:

این اتفاقی است که می‌دانستیم رخ می‌دهد. نگران نباشید همه چیز در جهان ویچر خوب است.

شما در وب‌سایت ردیت می‌توانید فیلمنامه‌های تست بازیگری سریال The Witcher را مشاهده کنید. اردیبهشت سال گذشته، شبکه نتفلیکس ساخت سریال The Witcher را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است، رسما تایید و اعلام کرد. اواسط این ماه نیز هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن، به بازی در نقش گرالت در سریال ویچر ابراز علاقه کرده است. فصل اول سریال The Witcher قرار است کمی کوتاه‌تر از حد انتظار باشد و تنها در ۸ قسمت تولید خواهد شد که انتظار نمی‌رود این سریال زودتر از سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده