نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

آلن تودیک نقش آقای نوبادی را در سریال Doom Patrol بازی می‌کند

آلن تودیک قرار است نقش شخصیت شرور و منفی آقای نوبادی را در سریال Doom Patrol (دووم پاترول) بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی آقای نوبادی (Mr. Nobody) در سریال Doom Patrol (دووم پاترول) مشخص و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، آلن تودیک، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و سریال Firefly (فایرفلای) به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی آقای نوبادی را بازی کند. تودیک در سریال Doom Patrol به جمع دایان گوئررو در نقش کریزی جین، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief)، برندن فریز در نقش رباتمن (Robotman)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الستی-گرل و جویون وید در نقش سایبورگ، اضافه شده است که طبق توصیف سریال، یکی از عجیب‌ترین گروه‌های دی سی (DC) خواهد بود. 

Mr. Nobody

همچنین هنوز بازیگر نقش نگاتیو من و دکتر نایلز کالدر در این سریال انتخاب و معرفی نشده است. سریال Doom Patrol داستان گروهی از ابرقهرمانان مرموز در عصر دیجیتال را روایت می‌کند که سایبورگ در مرکز آن قرار دارد. طبق توصیف شخصیت تودیک که اریک موردن نیز نام دارد، پس از اینکه اریک موردن در معرض یکی از آزمایش‌های ناشناخته آلمان نازی سابق پس از جنگ جهانی دوم در پاراگوئه قرار گرفت، او دیگر در تاریکی زندگی می‌کند و می‌تواند سلامت دیگران را بگیرد و آن‌ها را کاملا دیوانه کند و بدین ترتیب آقای نوبادی به‌وجود آمد.

جرمی کارور، نویسنده سریال Supernatural (سوپرنچرال)، کارگردانی هر ۱۳ قسمت فصل اول سریال Doom Patrol را بر عهده خواهد داشت. سریال Doom Patrol قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه استریم جدید دی سی یونیورس (DC Universe) منتشر شود که این سرویس استریم قرار است از تاریخ ۱۵ سپتامبر امسال (۲۴ شهریور) که مصادف با روز بتمن است، آغاز به کار کند. اتفاقات سریال Doom Patrol پس از اتفاقات سریال Titans (تایتان‌ها) جریان خواهد داشت که این سریال در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) از شبکه دی‌سی یونیورس منتشر می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده