نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

اطلاعاتی جدید از آپدیت بعدی بازی PUBG منتشر شد

از نقشه‌ی بعدی بازی تا پوشش‌ها و سلاح‌های جدید، همه از اطلاعاتی هستند که از آپدیت بعدی و بزرگ بازی PUBG فاش شده است.

درجریان تازه‌ترین اخبار بازی، اطلاعات آپدیت بزرگ بعدی بازی PUBG، اثر استودیو PUBG Corp درز کرد و در نتیجه، حالا می‌دانیم که نقشه‌ی بعدی این بازی چه نام دارد و چه چیزهای جدیدی قرار است به بازی اضافه شود.

Dihor Otok نام نقشه‌ی بعدی بازی است؛ این نقشه که در E3 2018 معرفی شد، یک فضای کاملا برفی خواهد داشت و به نظر می‌رسد که قرار است با آپدیت شماره ۲۱ بازی به آن اضافه شود. با توجه به اطلاعات لو رفته از به‌روزرسانی بعدی بازی، این نقشه کوچک‌تر از مپ Erangel و خیلی بزرگ‌تر از Sanhok خواهد بود و این موضوع از تصاویری که یکی از کاربران Reddit منتشر کرده، قابل نتیجه‌گیری است؛ در این تصویر، جزئیات نقشه مثل نام محله‌ها و موارد این‌چنینی مشخص نیست اما کلیات و اندازه‌ی آن کاملا مشخص شده است.

کل نقشه را برف پوشانده و از شمال تا جنوب پوشش برفی دارد. یک رودخانه که از وسط نقشه می‌گذرد، آن را به دو قسمت تقسیم کرده و یک جزیره در این میان (دو قسمت خشکی نقشه که با یک رودخانه از هم جدا شده‌اند) وجود دارد. بدیهی است که پل‌های مختلفی برای برقراری ارتباط و ایجاد دسترسی به این مناطق در نقشه‌ی بازی تعبیه شده است.

در قسمت شمالی که کاملا برفی است، شهرهای بزرگ واقع شده است و قسمت جنوبی آن از محله‌های کوچک‌تر تشکیل شده که به نظر زیاد هم نیستند و به جز دو مورد، چیز خاصی در آن منطقه دیده نمی‌شود.

با توجه به نام‌های مدل‌های سه‌بعدی که از طریق لو رفتن اطلاعات آپدیت بازی در دسترس قرار گرفته است، نام یک‌سری از مناطق را می‌توان حدس زد؛ Castle، Cosmodrome، Villa و Cement Factory نام‌هایی هستند که به احتمال زیاد به مناطق داخل این نقشه اختصاص خواهند داشت و البته ممکن است تا زمان انتشار آپدیت، تغییر کنند.

PUBG Dihor Otok Mao

نقشه‌ی احتمالی Dihor Otok

دیگر مورد مهم آیتم C4 است. با توجه به تصاویر منتشر شده از اطلاعات لو رفته از بازی، به نظر می‌رسد که سازندگان مدل‌سازی آیتم C4 را انجام داده‌اند تا در قالب این آپدیت، یا رویدادهایی ویژه به بازی اضافه کند؛ مثل کاری که برای آیتم Flare Gun انجام دادند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از آپدیت شماره ۲۱ بازی پابجی، تغییرات آب و هوایی تاثیر بسیار زیادی روی نقشه‌ی بازی خواهد گذاشت و این بار در مقیاسی بزرگ‌تر از قبل شرایط محیطی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. گفتنی است که به احتمال زیاد، این نقشه در زمان شب هم قابل بازی است اما هنوز در این مورد اطلاعات زیادی در دسترس نیست و باید تا انتشار آپدیت صبر کنیم.

PUBG C4 Update

مدل‌سازی آیتم C4

اضافه شدن پوشش‌های مختلف برای کاراکتر اصلی و اسلحه وی، از آخرین موارد جالب توجه این آپدیت بزرگ و حجیم است. نقشه‌ی برفی بازی PUBG زمستان سال جاری میلادی در دسترس کاربران بازی قرار خواهد گرفت. بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. به‌تازگی مشخص شد که قرار است یک سیستم پاداش به بازی اضافه و  نسخه‌ی پی سی هم قرار است میزبان حالت تمرینی شود. در جریان گیمزکام سال جاری، تاریخ انتشار نسخه‌ی نهایی این بازی برای ایکس باکس وان مشخص شد.


منبع VG 247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده