// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی PlayerUnknowns Battlegrounds به زودی میزبان سیستم جدید Reward می‌شود

بازی بتل رویال PUBG به‌زودی میزبان سیستم جدید امتاز دهی می‌شود که به واسطه آن کاربران با انجام ماموریت‌هایی به کسب XP بیشتر می‌پردازند.

بازی PlayerUnknowns Battlegrounds مدت زمان زیادی است که شامل سیستم امتیازدهی یا همان Reward می‌شود اما بازیکنان این بازی از عملکرد آن رضایت ندارند. کاربران در جریان بازی با کسب Battle Points می‌توانند به خرید جعبه‌هایی بپردازند که به طور انتخابی به آنها آیتم‌های ظاهری تقدیم می‌کند. اما این سیستم طوری عمل می‌کند که کاربران بیشتر ترجیح می‌دهند برای دست یابی سریع‌تر، پول واقعی در بازی خرج کنند.

حال سازندگان در استودیو PUBG Corp از سیستم جدید Supply برای این بازی بتل رویال رونمایی کردند. این سیستم بخشی از آپدیت 2.1 بازی محسوب می‌شود که در کنار حالت تمرینی مورد انتظار، وسیله نقلیه، اسلحه، برخی تغییرات در سیستم BP و دیگر موارد به دست بازیکنان رسید. سازندگان با اضافه کردن ماموریت‌هایی که برای کاربران امتیاز به ارمغان می‌آورد به بازیکنان اجازه می‌دهد که جوایز زیادی را در بازی به دست آورند. چالش‌هایی همچون «وارد کردن ۷۰۰ واحد آسیب به دشمن» یا «به مدت ۲۰ دقیقه در بازی مقاومت کنید» می‌تواند به کاربران مقدار زیادی XP تقدیم کند. کاربران با انجام این ماموریت‌های Survival از جوایز جداگانه‌ای در بازی بهره‌مند می‌شوند.

PUBG

البته به گفته کاربرانی که توانسته‌اند این سیستم را در جریان فاز آزمایشی (Public Test Servers) تجربه کنند، برخی از جایزه‌ها که این سیستم به آنها تقدیم کرده است پس از مدتی ناپدید می‌شود. البته در جریان بازی کاربران با عبارت «این آیتم را امتحان کنید» مواجه می‌شوند و به گفته کاربران Reddit، بازی در صورتی که بازیکنان به لول ۱۰ برسند می‌توانند آیتم‌های به دست آمده را برای همیشه از آن خود کنند. بسیاری از بازیکنان بر این باور هستند که سیستم جدید نیز همانند موارد پیشین بیشتر قصد این را دارد که کاربران را به خرج کردن پول واقعی در بازی وادار کنند. یکی از کاربران در این باره در ردیت نوشته است:

خب سیستم جدید جایزه بازی PUBG در واقع یک بخش تبلیغاتی برای Steam Marketplace است... بسیار عالی.

در حال حاضر سیستم جدید Supply در سرور‌های PTS در حال آزمایش است و احتمال دارد که شاهد تغییراتی باشیم. اما اگر سازندگان در این باره تغییراتی ایجاد نکنند باز شاهد برخی سیاست‌های مالی از سوی سازندگان خواهیم بود.

بازی PUBG در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی PUBG چهره جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی به خصوص در سبک شوتر است که با محتویات جذاب و اعتیادآور، یکصد بازیکن را در منطقه‌ای دورافتاده رها می‌کند تا برای پیروزی با یکدیگر رقابت کنند. شاید ایرادات فنی زیادی در این بازی دیده شود، اما در آن سو المان‌های جدید آن در میان بازی‌های ویدیویی شاید تا سال‌ها از ذهن بازیکنان پاک نشود.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در زومجی مراجعه کنید.


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده