نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

گزینه‌های اصلی برای یک نقش محوری در فیلم Top Gun: Maverick مشخص شدند

طبق خبرهای منتشر شده، شرکت پارامونت در حال بررسی سه گزینه اصلی برای بازی در نقش پسر شخصیت گوس در فیلم Top Gun: Maverick است.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) رسما آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه گزینه اصلی پارامونت پیکچرز برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم مشخص و معرفی شده‌اند. نیکولاس هولت، گلن پاول و مایلز تلر، سه گزینه اصلی پارامونت برای بازی در نقش پسر شخصیت نیک برادشا ملقب به گوس، که بهترین دوست پیت میچل ملقب به ماوریک با بازی تام کروز، بود، هستند. در فیلم Top Gun (تاپ گان) محصول سال ۱۹۸۶، آنتونی ادواردز نقش شخصیت گوس را بر عهده داشت و مگ رایان نیز نقش کرول برادشا، همسر این شخصیت را بازی کرده بود که با پسر کوچک شخصیت گوس حضور کوتاهی را در فیلم داشتند. هولت بیشتر برای بازی در نقش شخصیت بیست (Beast) در چهار قسمت پیش درآمد فیلم X-Men (افراد ایکس) شناخته شده است.

 Nicholas Hoult, Glen Powell & Miles Teller

تلر نیز برای بازی در فیلم Whiplash (ویپلش) محصول سال ۲۰۱۴ و پاول بیشتر برای بازی در فیلم Set It Up محصول شبکه نت فلیکس، شناخته شده‌اند. در حال حاضر تنها حضور تام کروز برای بازی در نقش ماوریک و وال کیلمر برای بازی در نقش تام کازنسکی ملقب به آیسمن، در فیلم Top Gun: Maverick تایید و اعلام شده است. جوزف کوشینسکی که بیشتر برای کارگردانی فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی) شناخته شده است، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun را بر عهده دارد. پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Top Gun: Maverick قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم Top Gun در می سال ۱۹۸۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار ساخته شده بود، در نهایت توانست بیش از ۳۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کنی لاگینز، شخصی که آهنگ Danger Zone را برای فیلم تاپ گان خوانده بود، به‌تازگی در مصاحبه‌ای از ضبط ورژن جدید این آهنگ برای فیلم Top Gun: Maverick خبر داده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده