نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تایید بازگشت اما رابرتز در فصل هشتم سریال American Horror Story

اما رابرتز با انتشار ویدیویی در شبکه‌های مجازی بازگشتش در فصل هشتم سریال American Horror Story را تایید و اعلام کرد.

هفته گذشته بود که رایان مورفی، سازنده سریال ترسناک و محبوب داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story)، با انتشار توییتی رسما کراس اور دو فصل این سریال را در فصل هشتم آن اعلام کرد. طبق گفته مورفی، این کراس اور بین فصل اول سریال American Horror Story که Murder House (خانه قتل) نام دارد و فصل سوم این سریال آنتولوژی که Coven (محفل) نام داشت، خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت یکی دیگر از بازیگران و شخصیت‌های محبوب این سریال در فصل هشتم تایید و اعلام شده است. اما رابرتز با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود از بازگشتش در فصل هشتم سریال American Horror Story خبر داده است.

American Horror Story

رابرتز قرار است نقش مدیسون مونتگمری را در فصل هشتم سریال American Horror Story بازی کند که پیش از این، او این نقش را در فصل سوم این سریال بازی کرده بود. این کاراکتر، یکی از شخصیت‌هایی است که بسیاری از طرفداران سریال را به دو دسته تقسیم کرده بود؛ عده‌ای آن را دوست داشتند و عده‌ای از آن متنفر بودند. هنوز جزئیات زیادی از نقش او در فصل هشتم سریال منتشر نشده است اما او در فصل هشتم سریال قرار نیست تنها باشد. فصل هشتم سریال American Horror Story قرار است با نام Witches Rule (قانون جادوگران) تولید و منتشر شود. علاوه بر این، حضور تیسا فارمیگا برای بازی در نقش زویی بنسون نیز در فصل هشتم این سریال تایید شده است.

علاوه بر رابرتز و فارمیگا، سارا پلسن، ایوان پیترز، شاین جکسون، بیلی لورد، کتی بیتس، بیلی ایکنر، لسلی گروسمان، آدینا پرتر و جوآن کالینز، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال American Horror Story حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلمبرداری و تولید فصل هشتم این سریال از روز شنبه این هفته آغاز خواهد شد. فصل هشتم سریال American Horror Story که هنوز تعداد قسمت‌های آن مشخص نیست، قرار است در ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) از شبکه FX به‌روی آنتن برود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده