// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

استودیوی موشن تویین، یک تریلر کارتونی زیبا از بازی Dead Cells منتشر کرد

به مناسبت نزدیک شدن زمان انتشار نسخه نهایی بازی Dead Cells، استودیوی موشن تویین، یک تریلر کارتونی زیبا از این بازی منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Dead Cells از تاریخ ۱۶ مرداد در پلتفرم‌های پی‌سی، مک و لینوکس از حالت Early Access خارج می‌شود و به همین مناسبت، استودیوی موشن تویین (Motion Twin) به عنوان توسعه‌دهنده بازی، یک تریلر کارتونی زیبا از آن منتشر کرده است.

انیمیشن‌های این تریلر توسط بابی پراد (Bobby Prod) طراحی شده‌اند و به خوبی عبارت «بکش. بمیر. یادبگیر. تکرار کن» را به تصویر می‌کشد. در این تریلر، مبارز تک چشم بازی را مشاهده می‌کنید که هر بار قبل از بیرون رفتن از قلعه، سلاح و مهارت‌هایش را بهبود می‌بخشد، اما هر دفعه کشته می‌شود و دوباره به درون قلعه بازمی‌گردد. این تریلر کارتونی، آنقدر زیبا است که ثابت می‌کند این بازی می‌تواند انیمیشن سریالی خود را هم داشته باشد!

Dead Cells یک بازی سبک مترویدونیا است که ابتدا در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ برای پلتفرم‌های پی‌سی، مک و لینوکس به‌صورت Early Access منتشر شد و از آن زمان تاکنون، سازندگان آن، آپدیت‌های مختلفی در راستای بهتر کردن بازی منتشر کرده‌اند. حال پس از گذشت بیش از یک سال از زمان انتشار بازی به‌صورت Early Access، با عرضه نسخه نهایی آن، دارندگان کنسول‌ها هم می‌توانند به‌زودی این بازی فوق‌العاده را تجربه کنند.

چندماه قبل بود که معلوم شد این بازی تنها روی کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ به‌صورت فیزیکی عرضه می‌شود، اما زمان عرضه آن برای مناطق مختلف، تفاوت خواهد داشت. بر اساس اعلام سازندگان، نسخه فیزیکی بازی، همزمان با انتشار نسخه دیجیتالی آن برای کاربران آسیایی منتشر می‌شود، اما کاربران اروپایی و امریکایی به ترتیب از تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) و ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) می‌توانند نسخه فیزیکی آن را خریداری کنند. در ادامه می‌تواند تریلر کارتونی این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

نسخه نهایی بازی Dead Cells از تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مردادماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی‌سی، مک و لینوکس منتشر خواهد شد. در طی یادداشتی در زومجی می‌توانید از ویژگی‌های این بازی که روی نسخه Early Access بررسی شده با خبر شوید و نگاهی به محتویات آن بیاندازید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده