// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

نسخه Early Access بازی Dead Cells منتشر شد

استودیو Motion Twin با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی دو‌ بعدی Dead Cells، نسخه Early Access این بازی را برای پی‌سی منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو موشن تویین (Motion Twin) بازی Dead  Cells را که در سبک دوبعدی و Rouge-lite طراحی شده است، برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر کرد. قیمت این بازی ۱۶.۹۹ دلار مشخص شده است اما کاربران می‌توانند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه (۱۷ مه) با خرید این بازی از تخفیف ۱۵ درصدی بهره‌مند شوند و بازی را با قیمت ۱۴.۴۴ دلار خریداری کنند. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر روز انتشار آن را نیز منتشر کردند.

بازی Dead Cells ترکیبی از  سبک بازی‌های Castlevania و Metroid است و همچنین المن‌های Rougue  نیز در آن دیده می‌شود. این بازی از ویژگی Nonlinear Progression بهره می‌برد طوری که کاربران می‌توانند مراحل این بازی را از چند راه مختلف به اتمام برسانند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی طوری است که کاربران هر بار پس از مردن، مراحل جدید در اختیار آنها قرار گرفته می‌شود. همانند سبک‌های مشابه، این بازی از اتاق‌ها و مسیر‌های مخفی به همراه باس‌ فایت‌های دشوار بهره می‌برد.

از آنجا که این بازی از طریق سیستم دسترس پیش از موعد (Early Access) استیم منتشر شده است، سازندگان اعلام کردند که این بازی پس از انتشار رسمی‌ خود،‌ بیش از دو برابر محتوا را در خود جای می‌دهد. به گفته سازندگان نسخه اصلی این بازی پس از ۸ الی ۱۲ ماه منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید با مطالعه ویژگی‌های کلی بازی Dead Cells از محتویات نسخه  Early Access  نیز با خبر شوید:

بازی Dead Cells یک اثر Metroidvania است که از بازی‌های Rogue-lite الهام گرفته است. خود را به قابلیت‌های ویژه مجهز کنید و از طریق مسیر‌های مخفی مراحل را به حالات مختلف پشت سر بگذارید و باس‌های غول‌پیکر را نابود کنید. یک بازی سرعتی دو‌بعدی را تجربه کنید و لوت‌ها و معجون‌های مختلف را جمع‌آوری کنید.

محتوای نسخه Early Access:

  • ۱۱ مرحله مختلف با مسیر‌های مخفی و دشمنان متنوع
  • ۲ باس غول‌پیکر
  • بیش از ۵۰ سلاح و مهارت‌های ویژه
  • ۲ قابلیت منحصر‌به‌فرد که شما را به محیط‌های جدید راه می‌دهد

بازی Dead Cells هم اکنون از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه Early Access بازی Dead Cells را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده