// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

نسخه فیزیکی بازی Dead Cells معرفی شد

استودیو Motion Twin با همکاری کمپانی Merge Games نسخه فیزیکی بازی Dead Cells را برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در خط تولید قرار داد.

سال گذشته اعلام شد که بازی Dead Cells از فاز Early Access خارج و در سال جاری میلادی برای کنسول‌های خانگی منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازنده این بازی یعنی استودیو موشن تویین (Motion Twin) اعلام کرد که با همکاری کمپانی مرج گیمز (Merge Games) قصد دارد که نسخه فیزیکی این بازی را برای پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ توسعه دهند. در این راستا سازندگان از تاریخ عرضه این محصول نیز رونمایی کردند که برای آگوست (مرداد-شهریور) برنامه‌ریزی شده است.

همچنین نسخه پی سی بازی امروز بزرگترین آپدیت خود را با نام The Baguette دریافت کرد. این به‌روزرسانی روی عملکرد سیستم The Forge تاثیر دارد و در آن سو باعث می‌شود که بازیکنان در جریان بازی به‌ آیتم‌های افسانه‌ای دست پیدا کنند. آیتم‌های تزئینی جدید و رابط کاربری (UI) بهینه‌سازی شده از دیگر محتویات این آپدیت به شمار می‌رود. سازندگان در اظهارات خود بیان کردند که « چیزی به تکمیل شدن محتوای بازی Dead Cells» باقی نمانده است و آنها به تازگی قصد دارند که با تغییرات کوچک آن را برای عرضه نهایی آماده کنند.

بازی Dead Cells روی پی سی توانست موفقیت زیادی را کسب کند؛ طوری که این محصول در جریان فاز Early Access بیش از ۷۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. در مورد نسخه کنسولی سازندگان تصمیم گرفتند که نسخه فیزیکی آن را با همکاری Merge Games برای کاربران PS4 و Nintendo Switch توسعه دهند. استیو فیلبی، از تولید کنندگان حاضر در استودیو موش تویین، در مورد این همکاری جدید نوشت:

موفقیت بازی Dead Cells و واکنش انجمن‌های نسخه پی سی این بازی ما را غافل‌گیر و خوشحال کرد. خیلی از کاربران از ما خواسته بودند که این بازی را روی کنسول‌ها بیاوریم و ما هم در این جهت با همکاری بازی Merge تصمیم گرفتیم که نسخه کنسولی این بازی را در خط تولید قرار دهیم. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که بازیکنان کنسولی را نیز در جامعه‌ خود دعوت کنیم و نظر آنها را نیز در مورد این بازی بشنویم تا در این راستا آینده این بازی را درخشان‌تر کنیم.

در ادامه می‌توانید طراحی هنری جلد نسخه پلی استیشن 4 و سوییچ را مشاهده کنید. بازی Dead Cells به‌زودی از مرحله Early Access خارج می‌شود و در تاریخ نامشخصی از آگوست سال جاری برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

dead cells

dead cells

در طی یادداشتی در زومجی می‌توانید از ویژگی‌های این بازی که روی نسخه Early Access بررسی شده با خبر شوید و نگاهی به محتویات آن بیاندازید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده