// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Call of Duty: Black Ops 4 میزبان تغییراتی پس از فاز بتا شد

استودیو تری آرک پس از بررسی نظرات کاربران در نسخه آزمایشی بازی Call of Duty: Black Ops 4 تغییراتی در بازی اعمال کرده است.

دوشنبه هفته گذشته کاربران نسخه بتای بازی Call of Duty: Black Ops 4 را تجربه کردند و با اینکه برخی از آن لذت نبردند اما گویا توسعه‌دهندگان این بازی در استودیو تری آرک (Treyarch) بازخورد بازیکنان را مورد بررسی قرار داده‌اند. در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که با توجه به نظرات کاربران قرار است تغییراتی در بازی ایجاد کنند و از جزئیات آن نیز رونمایی کردند.

در ابتدا سازندگان از ضعیف شدن Fog of War خبر داده‌اند. به گفته سازندگان در این راستا بازیکنان می‌توانند دشمنانی را که در روبه‌روی آنها نمایان می‌شوند مشاهده کنند. از طرفی کاربران برای اینکه بتوانند دشمنانی را که در پشت آنها ظاهر می‌شوند، مشاهده کنند باید قابلیت Team Link را فعال کنند. علاوه بر آن، پس از شکایت طرفداران در مورد کشته شدن بازیکنان در هنگام Spawn (ظاهر شدن پس از مرگ در بازی)، سازندگان تغییراتی در سیستم Tac-Deploy اعمال کردند. در این راستا بازیکنان در هنگامی که در حال مشاهده Kill-Cam (دوربینی که وقایع بازی را پس از مرگ کاراکتر نشان می‌دهد) هستند می‌توانند از وجود دشمنان در نزدیکی نقطه Spawn خود باخبر شوند.

 Call of Duty: Black Ops 4

تغییراتی برای Body Armor نیز اعمال شده است؛ به طوری که مقاومت بادی آرمور نسبت به انفجار‌ها کاهش پیدا کرده است. همچنین میزان آسیب وارد شده از گلوله‌ها به طور پیاپی نیز کم می‌شود؛ به طول مثال گلوله‌هایی که به صورت تکی شلیک می‌شوند، آسیب بیشتری نسبت به تیر‌هایی که به صورت رگباری شلیک می‌شوند خواهند داشت. کسانی که بتوانند حریف خود را که دارای Body Armor است بکشند از ۲۵ امتیاز اضافی بهره‌مند می‌شوند.

در انتها سازندگان اشاره‌ای به جزئیات کوچک بازی داشتند که آنها را بهبود بخشیده‌اند. حال کاربران این قابلیت را دارند که در هنگام Kill-cam و زمانی که در جستجو در تجهیزات و منو هستند تنظیمات کنترلر خود را از بین D-pad و حالت استاندارد مشخص کنند.

در خبر‌های مرتبط چندی پیش سازندگان از حالت Blackout رونمایی کردند که در واقع یکی از مورد انتظارترین حالت‌های بتل رویال این بازی به شمار می‌رود. حالت یاد شده در تاریخ ۱۰ سپتامبر‌ (۱۹ شهریور ماه) در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 می‌شود.

نسخه بتای این بازی در زومجی تجربه شده است که می‌توانید با مراجعه به این مطلب نگاهی به آن بیندازید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

در واقع اگر این نسخه را در کنار Black Ops 3 قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که به جز یک سری جزییات مثل حذف شدن امکان انجام دادن حرکاتی مثل پرش‌های بلند یا راه رفتن روی دیوار یا حذف شدن احیای خودکار سلامتی، باقی موارد شباهت خیلی زیادی به Black Ops 3 دارند. درست است که بازی حتی در شرایط فعلی هم می‌تواند بازیکنان و طرفداران مجموعه را راضی نگه دارد، ولی به شخصه از پیشرفت و نوآوری بیش‌تر در بخش چندنفره بازی استقبال می‌کردم. 

اخبار و تریلر‌های زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است برای اطلاع از آنها می‌توانید به صفحه اختصاصی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده