نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

کریس پرت وضعیت جیمز گان را پیچیده دانست

کریس پرت، ستاره فیلم Guardians Of The Galaxy گفته که وضعیت جیمز گان پیچیده است. با زومجی همراه باشید.

تقریبا یک ماه پیش بود که کمپانی دیزنی جیمز گان (James Gunn)، کارگردان مجموعه فیلم‌های Guardians Of The Galaxy (محافظان کهکشان) را به علت انتشار توییت‌های توهین آمیز، از سمت کارگردانی قسمت سوم این مجموعه اخراج کرد.

برخی از بازیگران این مجموعه سریعاً به این اتفاق واکنش نشان دادند. مایکل روکر اقدام به حذف اکانت توییتر و دیو باتیستا تهدید به ترک این مجموعه کرد و بقیه بازیگران نیز بعد از مدت کوتاهی در یک بیانیه مشترک حمایت کامل خود از این نویسنده و کارگردان صاحب سبک را اعلام کردند.

حال با استناد به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس پرَت، بازیگر نقش پیتر کویل در مجموعه Guardians Of The Galaxy در مصاحبه با Associated Press وضعیت جیمز گان را «پیچیده» عنوان کرده است.

دوران سختی است. ما همه جیمز را دوست داریم و او یکی از دوستان خوب ما است، اما ما همچنین واقعا بازی کردن در Guardians Of The Galaxy را هم دوست داریم. این واقعا یک وضعیت پیچیده برای همه است. همانطور که می‌دانید ما می‌خواهیم به جلو پیش برویم و کاری که درست است انجام دهیم و بهترین آدمی که می‌توانیم باشیم.

وی همچنین درباره کامیک کان ماه گذشته هم صحبت کرده است:

من عاشق رفتن به کامیک کان هستم، اما تصمیم گرفتم که مصاحبه‌های زیادی انجام ندهم؛ زیرا این قضیه [اخراج جیمز گان] خیلی تکان‌دهنده بود. من فقط می‌دانم که ما زمان، تفکر و تلاش زیادی را پای بیانیه‌ای گذاشتیم که به تازگی منتشر کردیم. ما همه می‌خواستیم که این، بیانگر چیزی باشد که از ته‌ دل می‌خواهیم بگوییم و به‌ نظرم کاملاً صاف و صادق بوده‌ایم.

Guardians Of The Galaxy مجموعه‌ای اقتباسی از یک سری کمیک با همین نام ساخت مارول کامیکس است. این فیلم دهمین فیلم دنیای مارول محسوب می‌شود و بازیگران آن شامل کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، لی پیس، مایکل روکر، کارن گیلان، جایمن هانسو، جان سی ریلی، گلن کلوز و بنیسیو دل تورو می‌شوند.

در بحبوحه اخبار مربوط به این مجموعه، فهمیدیم که ؛ هرچند که احتمالاً از فیلمنامه گان برای نسخه سوم مجموعه استفاده می‌شود. با توجه به تهدید دیو باتیستا مبنی بر ترک محافظان کهکشان به دلیل احتمال عدم استفاده دیزنی از فیلمنامه، این اتفاق قریب به یقین است.

هرچند هنوز تاریخ انتشار رسمی برای فیلم Guardians Of The Galaxy Vol 3 اعلام نشده، اما احتمالا فیلمبرداری آن از فوریه ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند ۱۳۹۷) شروع می‌شود و فیلم در تاریخی از سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های نقره‌ای سینماها می‌رود.

شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده