نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 باز نخواهد گشت

طبق خبرهای منتشر شده، دیزنی در نظر ندارد تصمیم خود را تغییر دهد و بدین ترتیب جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 باز نمی‌گردد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از ملاقات جیمز گان با آلن هورن، مدیر استودیوی دیزنی، گان برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) باز نخواهد گشت و به نظر می‌رسد که پرونده بازگشت و استخدام دوباره گان توسط شرکت والت دیزنی و مارول بسته شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، گان و گروه UTA تلاش زیادی کردند تا دیزنی فرصت دیگری را به گان بدهد و سرانجام هورن قبول کرد که روز سه شنبه یک جلسه مشترک با آن‌ها برگزار کند. گفته می‌شود که این جلسه به‌صورت حقوقی و کاملا حرفه‌ای برگزار شده است، اما منابع نزدیک ادعا می‌کنند که در نهایت هورن تصمیم به تغییر تصمیم خود نگرفته است و دیزنی همچنان در نظر دارد تا فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را بدون گان تولید و منتشر کند.

منابع نزدیک می‌گویند که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در شهر حضور نداشت و به همین منظور در جلسه دیزنی با گان شاهد حضور او نبودیم. با اینکه پیش از این گفته می‌شد که فایگی تلاش زیادی را برای تغییر نظر دیزنی و بازگشت گان به کار گرفته بود، اما او در نهایت از تصمیم نهایی این شرکت در مورد آینده گان در این فیلم حمایت خواهد کرد و او به زودی روند مذاکره و انتخاب جانشین گان روی صندلی کارگردانی قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) را آغاز می‌کند. با این حال، هنوز هیچ نامی برای جانشینی گان در پروژه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 شنیده نشده است.

پیش از این اعلام شده بود که دیزنی در نظر دارد تا از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 استفاده کند و گفته می‌شود فیلمنامه فیلم تنها نیاز به کمی ویرایش دارد. با این حال، ممکن است که مراحل فیلمبرداری و تولید و همچنین زمان اکران این فیلم نیز با تاخیر زیادی مواجه شود، اما دیزنی یا مارول هنوز واکنشی را به این موضوع نداشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده