نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

اولین تصویر فیلم Mulan از شروع فیلمبرداری آن خبر می‌دهد

شرکت والت دیزنی با انتشار اولین تصویر رسمی از فیلم Mulan اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی اولین تصویر رسمی فیلم لایو اکشن مولان را منتشر کرده که در آن، شخصیت هوآ مولان با بازی لیو ییفئی را می‌بینیم؛ بازیگر چینی که با نام کریستال لیو نیز شناخته می‌شود. همچنین والت دیزنی از آغاز رسمی فیلمبرداری و تولید فیلم Mulan خبر داده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم در مکان‌هایی در دو کشور چین و نیوزیلند انجام خواهد شد. فیلم Mulan قرار است در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی فیلم مولان را مشاهده کنید:

Mulan

لیو ییفئی در نقش هوآ مولان به‌همراه دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. نیکی کارو، کارگردان فیلم McFarland, USA (مک‌فارلند، آمریکا)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مولان بر عهده الیزابت مارتین، لورن هینک، ریک جافا و آماندا سیلور، بوده است.

فیلم Mulan داستان ماجراجویی حماسی زنی را روایت میکند که خود را جای یک مرد جا میزند تا وارد ارتش شود و برای مقابله با حمله شمالیها به کشور چین، از کشورش دفاع کند. آرزوی هوآ مولان تبدیل شدن به بزرگترین دختر جنگجوی تاریخ است و او دارای شخصیتی سرزنده، متعهد و کاملا مستقل است. زمانی که امپراطوری یک حکم صادر میکند که از هر خانواده باید یک نفر به ارتش امپراطوری خدمت کند، مولان تصمیم میگیرد تا جای هوآ جون، پدر بیمارش که یکی از بزرگترین مبارزات تاریخ کشور چین بوده است، به ارتش چین ملحق شود.

در سال ۱۹۹۸، دیزنی انیمیشن Mulan با صداپیشگی مینگ-نا ون در نقش هوآ مولان به‌همراه ادی مورفی و میگوئل فرر، را منتشر کرد که این انیمیشن موفق شد نامزد دریافت یک جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده