نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

انیمیشن Incredibles 2 پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای آمریکا شد

انیمیشن Incredibles 2 با عبور از انیمیشن Finding Dory، به پرفروش ترین انیمیشن سینمایی تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شد.

پس از ۱۴ سال، از ماه گذشته اکران جهانی انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) آغاز شد. این انیمیشن سینمایی موفق شد در سه روز نخست اکرانش کمی بیش از ۱۸۲.۶ میلیون دلار فروش کند تا رکورد بهترین افتتاحیه انیمیشن‌های سینمایی تاریخ را بشکند. پس از ثبت رکوردهای مختلف، حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) رکورد دیگری را نیز شکسته است. انیمیشن Incredibles 2 در این آخر هفته کمی بیش از ۲۹ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروش این انیمیشن به بیش از ۵۰۴.۳ میلیون دلار افزایش پیدا کند. بدین ترتیب این انیمیشن توانست رکورد فروش انیمیشن Finding Dory (در جستجوی دوری)، دیگر محصول پیکسار و والت دیزنی که پیش از این در سال ۲۰۱۶ بیش از ۴۸۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده بود، را بشکند.

همچنین انیمیشن Incredibles 2 به اولین انیمیشنی تبدیل شد که فروش آن در آمریکای شمالی از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. در طول هفته گذشته، این انیمیشن توانست از فروش کلی فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) عبور کند. پس از آن، انیمیشن Incredibles 2 موفق شد در پنجمین آخر هفته اکرانش از فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، دیگر فیلم دیزنی با فروش ۵۰۴ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷، نیز عبور کند و به یازدهمین فیلم پرفروش‌ تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شود. همچنین انتظار می‌رود که این انیمیشن در طول هفته‌های آینده با گذشتن از فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) به نهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شود، اما در حال حاضر اگر این روند فروش ادامه پیدا کند، کمی بعید به نظر می‌رسد که انیمیشن Incredibles 2 به فروش ۶۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

کریگ تی. نلسن، هالی هانتر، سارا واول، هاک میلنر، ساموئل ال. جکسون، جان راتزنبرگر، برد برد، باب ادنکیرک، کاترین کینر، جاناتان بانکز، سوفیا بوش و ایزابلا روسلینی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. مانند قسمت اول، برد برد کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است. انیمیشن Incredibles 2 تاکنون بیش از ۷۷۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده