نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

انیمیشن Incredibles 2 با یک رکوردشکنی آغاز کرد

انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) با یک رکوردشکنی بزرگ و بی سابقه کار خود را در گیشه آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Incredibles 2 کار خود را با ثبت یک رکورد در اولین سه روز آخر هفته‌اش آغاز کرده است. پس از رکوردشکنی در پیش فروش بلیت، رکوردشکنی در پیش نمایش پنج شنبه و رکوردشکنی در روز جمعه، حال دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) موفق شده است تا در سه روز نخست اکرانش حدود ۱۸۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند تا نه تنها رکورد انیمیشن Finding Dory (در جستجوی دوری)، دیگر محصول پیکسار و والت دیزنی را که در سال ۲۰۱۶ موفق شده بود بیش از ۱۳۵ میلیون دلار در سه روز نخست اکرانش فروش کند، بشکند؛ بلکه این انیمیشن توانست بیش از فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) با بیش از ۱۷۴ میلیون فروش در سه روز نخست اکران، فروش کند و به رکوردی فوق العاده دست پیدا کند.

The Incredibles 2

انیمیشن Incredibles 2 کار خود را با ۷۱.۵ میلیون دلار در روز جمعه آغاز کرد و در ادامه ۵۸.۸ میلیون دلار در روز شنبه و ۴۹.۶ میلیون دلار در روز یکشنبه فروخته است. این فروش هنوز نهایی نیست و احتمال کاهش یا افزایش آن وجود دارد. همچنین این انیمیشن به هفتمین انیمیشن شرکت پیکسار تبدیل شد که نمره A+ را از تماشاگران دریافت کرده است. اگر انیمیشن Incredibles 2 همین روند را در گیشه‌های آمریکا ادامه دهد، ممکن است بتواند رکورد فروش انیمیشن Finding Dory را نیز بشکند. همچنین انیمیشن Incredibles 2 حدود ۵۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته تا مجموع فروش این انیمیشن در اولین هفته اکرانش به ۲۳۱.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کند. یکی از دلایل فروش کم این انیمیشن در بازارهای جهانی، عدم نمایش آن به‌خاطر شروع بازی‌های جام جهانی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله در کشور بریتانیا، آلمان، برزیل و فرانسه، است.

کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. مانند قسمت اول، برد برد کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده