نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

اولین پوستر نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC اولین پوستر نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead را منتشر کرد که به یک طوفان بزرگ اشاره می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) منتشر شده است. این پوستر در واقع اشاره‌ای به طوفان بزرگی دارد که قرار است در نیمه دوم فصل چهارم این سریال مشاهده کنیم که نه تنها انسان‌ها، بلکه زامبی‌ها نیز از آن در امان نخواهند بود. در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون آلیشیا کلارک با بازی آلیشیا دبنام-کری، ویکتور استرند با بازی کلمن دومینگو، لوسیانا گالوز با بازی دانای گارسیا، مورگان جونز با بازی لنی جیمز، آلتیا با بازی مگی گریس، نائومی با بازی جنا الفمن، جان دوری با بازی گرت دیلاهانت و چارلی با بازی الکسا نیسنسون، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Fear the Walking Dead Season 4B Poster

حضور شخصیت مورگان در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead، اولین کراس آور بین این سریال با سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) است که طبق گفته شبکه AMC، قرار است کراس آور‌های بیشتری را بین این دو سریال در آینده شاهد باشیم. پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead که شامل ۸ قسمت باقی مانده از فصل چهارم می‌شود، از تاریخ ۱۲ آگوست امسال (۲۱ مرداد) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. همچنین این سریال دارای پنل در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی امسال خواهد بود که انتظار می‌رود تریلر جدیدی نیز از نیمه دوم فصل چهارم این سریال منتشر شود.

همچنین احتمال تمدید سریال Fear the Walking Dead برای فصل پنجم در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو نیز وجود دارد. اندرو چامبلیس و ایان گلدبرگ، تهیه کنندگان اجرایی سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time)، کار ساخت فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead را بر عهده دارند. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده