نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶

فیلمبرداری فیلم Wonder Woman 2 با انتشار اولین تصویر آغاز شد

شرکت برادران وارنر با انتشار تصاویری از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌‌انگیز ۲) خبر داده است.

ادامه این مطلب ممکن است پایان فیلم Wonder Woman را برای شما فاش کند

.

.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با انتشار تصاویری فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 2 رسما آغاز و نام رسمی فیلم اعلام شده است. دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) قرار است با نام فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) تولید و منتشر شود و شرکت برادران وارنر اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. پیش از این جف جانز با انتشار تصویری تایید کرده بود که اتفاقات فیلم Wonder Woman 2 در سال ۱۹۸۴ جریان خواهد داشت که اکنون مشخص شده است که این فیلم با این نام نیز منتشر خواهد شد. در یکی از این تصاویر که توسط پتی جنکینز در توییتر منتشر شده است، شاهد بازگشت شخصیت استیو ترور با بازی کریس پاین هستیم که این شخصیت در پایان فیلم اول کشته شده بود و حال باید دید که او چگونه قرار است در فیلم Wonder Woman 1984 بازگردد. همچنین در تصویر دوم شاهد بازگشت پرنسس دایانا با بازی گل گدوت هستیم که در حال تماشای تلویزیون‌های مختلف است که در واقع اشاره‌ای به زمان اتفاقات فیلم دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Wonder Woman 1984

پیش از این، پتی جنکینز در نمایشگاه سینماکان امسال تایید کرده بود که اتفاقات دنباله فیلم Wonder Woman در دهه ۸۰ میلادی اتفاق خواهد افتادعلاوه بر پاین و گدوت، کریستن ویگ در نقش چیتا و پدرو پاسکال در یک نقش نامشخص و مهم، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Wonder Woman 1984 تایید و اعلام شده است. فیلم Wonder Woman در تابستان سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، این فیلم توانست بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان نیز فروش کند.

فیلم Wonder Woman 1984 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. پتی جنکینز برای کارگردانی در این فیلم باز خواهد گشت. همچنین جنکینز به‌همراه جف جانز و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده