نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

فیلم Mission Impossible: Fallout رکورد افتتاحیه مجموعه ماموریت غیرممکن را شکست

فیلم Mission Impossible: Fallout توانست با یک شروع بسیار خوب در گیشه رکورد افتتاحیه مجموعه ماموریت غیر ممکن را بشکند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) کار خود را با یک رکورد شکنی در گیشه آغاز کرده است. این فیلم موفق شد در سه روز نخست اکرانش حدود ۶۱.۵ میلیون دلار فروش کند تا ضمن صدرنشینی در باکس آفیس این هفته، رکورد افتتاحیه مجموعه فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) را نیز بشکند. این رکورد پیش از این به فیلم Mission Impossible II (ماموریت غیر ممکن ۲) تعلق داشت که در سال ۲۰۰۰ موفق شد در سه روز پایانی هفته ۵۷.۸ میلیون دلار در گیشه فروش کند (اکران این فیلم از روز چهارشنبه آغاز شده بود). همچنین فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش) با افتتاحیه ۵۵.۵ میلیون دلاری در رتبه سوم این فهرست قرار دارد.

Mission Impossible: Fallout

علاوه بر این، فیلم Mission Impossible: Fallout که با تحسین منتقدان مواجه شده و تاکنون ۹۸ درصد نقدهای این فیلم در وب‌سایت راتن تومیتوز مثبت بوده است، با دریافت نمره سینمااسکور A از تماشاگران بهترین عملکرد یک فیلم مجموعه از ماموریت غیر ممکن در این بخش را نیز به نام خود ثبت کرد. همچنین فیلم Mission Impossible: Fallout در ۴۰ درصد از بازار جهانی نیز به نمایش در آمده که تاکنون ۹۲ میلیون دلار فروخته تا مجموع فروش این فیلم در اولین آخر هفته به ۱۵۳ میلیون دلار افزایش پیدا کند. در واقع این فیلم توانست افتتاحیه جهانی این مجموعه را که تا پیش از این به فیلم Mission: Impossible - Ghost Protocol (ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح) با افتتاحیه ۱۳۱.۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۱ تعلق داشت، نیز به نام خود ثبت کند.

لازم به توضیح است که این فیلم هنوز در بازار کشور چین اکران نشده و با توجه به اینکه ۱۹ درصد سهم فروش جهانی فیلم Mission Impossible: Rogue Nation در بازار کشور چین بوده، انتظار عملکرد مشابه‌ یا حتی بهتر برای دنباله آن نیز می‌رود. فیلم Mission Impossible: Fallout به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری، در تاریخ ۳۱ آگوست امسال (۹ شهریور) در کشور چین اکران خواهد شد. لازم به توضیح است که این آمار حدودی است و آمار رسمی ممکن است کمتر یا حتی بیشتر از آمار اولیه اعلام شده باشد. تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، وس بنتلی و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible: Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده