// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کنترلر‌های جدید گیم‌کیوب برای نینتندو سوییچ معرفی شدند

کمپانی PDP از کنترلر‌های جدید GameCube در سه رنگ مختلف برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

کمپانی PDP از سری جدید کنترلر‌های Game Cube خود مخصوص بازی Super Smash Bros Ultimate برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد. کنترلر‌های یاد شده در سه نوع معرفی شده‌اند که شامل رنگ قرمز برای Mario، آبی برای Link و زرد برای Pickachu می‌شود.

در حالی که دکمه‌های اصلی کنسول GameCube در این کنترلر تعبیه شده است، دو دکمه Home و Capture نیز برای سازگاری این گیم‌پد با نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است. جداسازی دکمه C-Stick از دیگر قابلیت‌های این کنترلر به شمار می‌رود که کاربران می‌توانند استیک آنالوگ را جایگزین آن کنند. البته باید بدانید که کمپانی نینتندو پس از معرفی بازی Super Smash Bros بلافاصله از کنترلر‌های رسمی خود رونمایی کرد. در آن سو کنترلر‌های اصلی کنسول گیم‌کیوب نیز روی نینتندو سوییچ قابل استفاده خواهد بود ولی کاربران باید یک آداپتور جداگانه برای آن خریداری کنند. کنترلر‌های کمپانی PDP در حالی که از کابل ۳ متری بهره‌ می‌برند همانند دیگر کنترلر‌ها از طریق درگاه USB به کنسول نینتندو سوییچ متصل می‌شوند.

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این محصول مشخص نشده، اما کمپانی سازنده در وب‌سایت رسمی این کنترلر، از عرضه آن در تعطیلات سال جاری خبر داده است. بازی Smash Bros Ultimate در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر ماه) عرضه می‌شود از این رو می‌توان احتمال داد که کنترلر‌های جدید نیز در همان بازه زمانی در دسترس کاربران قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر کنترلر‌های جدید را مشاهده کنید.

البته باید بدانید که PDP تنها کمپانی‌ای نیست که کنترلر‌های گیم‌کیوب را برای نینتندو سوییچ توسعه می‌دهد. چندی پیش HORI نیز از کنترلر‌های خود رونمایی کرد که در این مطلب می‌توانید به آنها نگاهی بیاندازید. از آنجا که تمامی بازیکنان حرفه‌ای Smash Bros از کنترلر‌های کنسول گیم‌کیوب برای تجربه این بازی استفاده می‌کنند از این رو تمامی کمپانی‌ها در حال توسعه کنترلر‌ها برای جدیدترین نسخه این بازی هستند.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در جریان نمایشگاه E3 2018 به طور رسمی معرفی شد و به گفته آنها تمامی کاراکتر‌های این مجموعه در این بازی مبارزه‌ای حضور خواهند داشت. در آن سو همچنین شاهد رونمایی از مجسمه Amiibo نیز برای این بازی بودیم که کاربران هم اکنون می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی Super Smash Bros. Ultimate در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده