نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

دومین تریلر فیلم Bohemian Rhapsody به‌زودی منتشر خواهد شد

فاکس قرن بیستم با انتشار تصاویری اعلام کرد که جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Bohemian Rhapsody به‌زودی منتشر خواهد شد.

اردیبهشت امسال، شرکت فاکس قرن بیستم اولین تیزر تریلر فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال بودیم. در این فیلم قرار است شاهد اولین روزهای شکل‌گیری گروه راک کوئین (Queen) تا آخرین روزهای زندگی فردی مرکوری باشیم. همچنین بخش مهمی از اتفاقات فیلم قرار است به کنسرت معروف لایو اید (Live Aid) اختصاص داده شود. رامی ملک، بازیگر سریال Mr. Robot (مستر ربات)، نقش فردی مرکوری، خواننده مشهور گروه راک کوئین، را در این فیلم بازی می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شده است که خبر از نزدیک بودن زمان انتشار دومین تریلر این فیلم را می‌دهد.

شرکت فاکس قرن بیستم طی روزهای اخیر دو تصویر رسمی جدید از فیلم Bohemian Rhapsody را منتشر کرده است که در تصویر اول، تنها شاهد حضور فردی مرکوری با بازی رامی ملک هستیم که در پشت صحنه یک اجرای زنده حضور دارد. در تصویر دوم نیز اعضای گروه کوئین قابل مشاهده هستند. همچنین فاکس قرن بیستم اعلام کرد که دومین تریلر فیلم Bohemian Rhapsody به‌زودی منتشر خواهد شد، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست و ممکن است در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 یا پیش از آن، شاهد انتشار این تریلر باشیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Bohemian Rhapsody

Bohemian Rhapsody

کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody بر عهده دکستر فلچر، کارگردان فیلم Eddie the Eagle (ادی ایگل)، بوده است. فیلمنامه این فیلم توسط آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم The Theory of Everything (نظریه همه چیز)، نوشته شده که برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی نیز شده است. رامی ملک در نقش فردی مرکوری، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ و مایک مایرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bohemian Rhapsody حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

فیلم Bohemian Rhapsody قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده