نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

انیمیشن Incredibles 2 رکورد فروش روز پنج شنبه انیمیشن‌های سینمایی را شکست

انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) با عملکردی فراتر از انتظار، موفق شد رکورد فروش روز پنج شنبه انیمیشن‌های سینمایی را بشکند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Incredibles 2 کار خود را با ثبت یک رکورد در گیشه آغاز کرده است. در جریان پیش‌نمایش روز پنج‌شنبه، این انیمیشن مورد انتظار موفق شده ۱۸.۵ میلیون دلار فروش کند و رکورد فروش روز پنج‌شنبه انیمیشن‌های سینمایی را بشکند. این رکورد پیش از این در اختیار انیمیشن Finding Dory (در جستجوی دوری) دیگر محصول پیکسار و والت دیزنی، بود که در سال ۲۰۱۶ موفق شده بود حدود ۹.۲ میلیون دلار در روز پنج شنبه فروش کند. پیش بینی می‌شود که دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) در سه روز نخست اکرانش علاوه بر شکستن رکورد افتتاحیه انیمیشن‌های سینمایی در گیشه، یکی از بزرگترین افتتاحیه‌های امسال و تاریخ سینما را تجربه کند. 

همچنین در مقایسه با دیگر محصولات پرفروش دیزنی دیزنی، انیمیشن Incredibles 2 عملکرد بسیار بهتری را در روز پنج شنبه نسبت به فیلم‌هایی چون فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) با ۱۶.۳ میلیون دلار فروش، فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک ) با ۱۴.۵ میلیون فروش و فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) با ۱۴.۱ میلیون دلار فروش، داشته است. انیمیشن Incredibles 2 قرار است در ۴۴۱۰ سالن سینما در آمریکای شمالی نمایش داده شود که رکورد بیشترین سالن سینما برای یک انیمیشن سینمایی شرکت پیکسار را به نام خود ثبت خواهد کرد.

کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. مانند قسمت اول، برد برد کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده