نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

کراس اور فصل هشتم سریال American Horror Story تایید شد

شبکه FX رسما کراس اور دو فصل سریال American Horror Story را در فصل هشتم این سریال تایید و اعلام کرد.

سال ۹۵ بود که شبکه FX از تمدید سریال ترسناک و محبوب داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Storyبرای فصل هشتم و نهم خبر داد. سال گذشته شاهد پخش فصل هفتم سریال American Horror Story با نام Cult (فرقه) بودیم و همچنین رایان مورفی، سازنده این سریال، گفته بود که فصل هشتم این سریال به زمان آینده خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل هشتم این سریال آنتولوژی منتشر شده است. مورفی با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از کراس اور دو فصل سریال در فصل هشتم سریال American Horror Story خبر داده است. طبق گفته مورفی، این کراس اور بین فصل اول این سریال که Murder House (خانه قتل) نام دارد و فصل سوم سریال که Coven (محفل) نام داشت، خواهد بود. مورفی در این توییت گفت:

فصل کراس اور سریال American Horror Story که قرار است بین دو فصل The Coven و Murder House باشد، قرار نیست سال دیگر منتشر شود؛ بلکه قرار است امسال اتفاق بیفتد. فصل هشتم سریال American Horror Story با نام Witches Rule (قانون جادوگران) قرار است در سپتامبر امسال به‌روی آنتن برود.

American Horror Story

بدین ترتیب با توجه به توییت مورفی، فصل هشتم سریال American Horror Story قرار است مانند فصل ششم این سریال با نام Roanoke (روناک) و فصل هفتم با نام Cult در ماه سپتامبر به‌جای ماه اکتبر که ۵ فصل اول منتشر شده بودند، به روی آنتن برود. همچنین فصل هشتم این سریال که کراس اور فصل اول و سوم این سریال است نیز Witches Rule نام دارد. این کراس اور در ابتدا قرار بود در فصل نهم سریال American Horror Story رخ دهد؛ اما ظاهرا سازندگان این سریال و شبکه FX تصمیم به جلو انداختن زمان ساخت و انتشار آن گرفته‌اند. 

سارا پلسن، ایوان پیترز، شاین جکسون، بیلی لورد، کتی بیتس، بیلی ایکنر، لسلی گروسمان، آدینا پرتر و جوآن کالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال American Horror Story حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلمبرداری و تولید فصل هشتم این سریال از فردا آغاز خواهد شد. حال باید دید که بازیگرانی مثل پلسن یا پیترز که در دو فصل این سریال نقش‌های متفاوتی را بازی کرده‌اند، چگونه قرار است با نقش‌های متفاوت خود در فصل هشتم سریال American Horror Story مواجه شوند. هنوز تعداد قسمت‌های فصل هشتم این سریال مشخص نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده