نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

بازی God of War در مسیر ثبت رکورد سریع ترین بازی با یک میلیارد بازدید در یوتیوب

طبق اعلام وب‌سایت تحلیلی Matchmade، بازی God of War در مسیر ثبت رکورد سریع‌ترین بازی دست‌یافته به تعداد ۱ میلیارد بازدید در یوتیوب است.

بازی God of War پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در اواخر فروردین‌ماه منتشر شد و هم نظر منتقدان را به خود جلب کرد و هم با استقبال خوب بازیکنان روبه‌رو شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی در حال ثبت رکورد جدیدی در یوتیوب است. طبق گزارش وب‌سایت تحلیل داده مَچ‌مید، بازی God of War از زمان انتشار در تاریخ بیستم آوریل (۳۱ فروردین) تا پایان این ماه در یوتیوب تعداد ۷۲۸ میلیون بازدید داشته است و اگر به این روند صعودی ادامه دهد، در ماه ژوئن یا جولای (تا مرداد) به یک میلیارد بازدید دست خواهد یافت و تبدیل به سریع‌ترین بازی‌ای خواهد شد که تا به حال این رکورد را در یوتیوب کسب کرده است.

بازی God of War در حال حاضر به عنوان سومین بازی پربازدید یوتیوب پس از بازی Fortnite و بازی Minecraft شناخته می‌شود که اگر در ماه ژوئن یا جولای به یک میلیارد بازدید دست یابد، رکورد سریع‌ترین بازی با این تعداد بازدید را به نام خود ثبت می‌کند که برای یک بازی تک‌نفره حیرت‌انگیز است. شایان ذکر است که بازی Fortnite با کسب یک میلیارد بازدید در پنج ماه این رکورد‌ را از آن خود کرده است.

بازی God of War تابه‌حال موفقیت‌های چشم‌گیر بسیاری داشته است. این بازی به پرفروش‌ترین بازی ماه آوریل تبدیل شد، سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 تجربه کرد و در سه روز اول عرضه ۳.۱ میلیون نسخه فروخت و البته در اولین ماه انتشار موفق به فروش ۵ میلیون نسخه‌ای شد. پیش از این شنون استادستیل، رییس استودیو سانتا مونیکا در بیانیه‌ای راجع به فروش فوق‌العاده بازی گفته بود:

می‌خواهم شخصا از میلیون‌ها نفری که در سراسر دنیا بازی را خریداری و تجربه کردند تشکر کنم. حمایت شما از ما بی‌نهایت الهام‌بخش و دلگرم‌کننده و دلیلی است که باعث می‌شود ما هر روز برای اینکه بتوانیم در بازی‌هایمان سطح جدیدی از سرگرمی را ارائه کنیم، تلاش کنیم. من همچنین از کوری بارلوگ، یومی یانگ و تمام اعضای تیم سازنده بازی هم تشکر می‌کنم که توانستند یک روایت داستانی عالی و بازی با‌کیفیت را ارائه کنند.

God of War

بازی God of War در حال حاضر برای پلتفرم PS4 در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی God of War را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده