نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

فیلم Transformers 6 از جدول اکران فیلم های آینده پارامونت خارج شد

شرکت پارامونت پیکچرز فیلم Transformers 6 (تبدیل شوندگان ۶) را از جدول اکران فیلم‌های آینده‌اش خارج کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Transformers 6 رسما از جدول اکران فیلم‌های آینده شرکت پارامونت پیکچرز حذف شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، قسمت ششم فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) که قرار بود در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون رسما از جدول اکران فیلم‌های آینده شرکت پارامونت حذف شده است و دیگر قرار نیست در این تاریخ به روی پرده‌های سینما برود. به‌جای این فیلم، فیلم Limited Partners با بازی تیفانی هدیش اکران خواهد شد. بدین ترتیب فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه)، آخرین فیلم از مجموعه اصلی تبدیل شوندگان خواهد بود که به روی پرده‌های سینما رفته است.

ماه بهمن سال گذشته، شرکت پارامونت از ریبوت مجموعه Transformers خبر داد. بدین ترتیب، فیلم Bumblebee (بامبل‌بی)، آخرین فیلم از دنیای سینمایی فعلی تبدیل شوندگان خواهد بود و پس از انتشار این فیلم، این مجموعه کاملا ریبوت خواهد شد و احتمالا شاهد ساخت دنباله این فیلم نخواهیم بود. این مجموعه با اکران فیلم Transformers در سال ۲۰۰۷ آغاز به کار کرد و پس از آن، چهار دنباله دیگر برای این فیلم ساخته و منتشر شد. مایکل بی کارگردانی هر پنج قسمت فیلم Transformers را بر عهده داشته است که ظاهرا او قرار نیست دیگر نقشی در این مجموعه داشته باشد. 

فیلم Bumblebee قرار است به کارگردانی تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق شایعات منتشر شده، اولین قسمت از ریبوت فیلم Transformers قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود؛ اما هنوز پارامونت این موضوع را تایید نکرده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده