نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

نیکول کسل کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Watchmen را بر عهده گرفت

شبکه HBO از انتخاب نیکول کسل، کارگردان سریال The Leftovers، برای کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Watchmen خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO کارگردان قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال نگهبانان (Watchmen) را انتخاب و رسما معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این شبکه نیکول کسل را به‌عنوان کارگردان قسمت آزمایشی این سریال انتخاب کرده و او قرار است بار دیگر با دیمون لیندلوف در سریال Watchmen همکاری کند. کسل بیشتر برای کارگردانی سریال‌هایی چون سریال The Leftovers (بازماندگان)، سریال Westworld (وست ورلد) و سریال Castle Rock (کسل راک)، شناخته شده است. علاوه بر این، کسل کارگردانی فیلم The Woodsman محصول سال ۲۰۰۴ را نیز بر عهده داشته است. علاوه بر کارگردانی، کسل به‌همراه لیندلوف به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Watchmen حضور خواهد داشت. در حال حاضر، شبکه HBO دستور ساخت قسمت آزمایشی این سریال را صادر کرده است.

Nicole Kassell

اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کامیک Watchmen به‌نوشته آلن مور که یک مجموعه کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر و خیلی زود به یکی از تحسین شده‌ترین و محبوب‌ترین داستان‌های کامیک تبدیل شد. در سال ۲۰۰۹، فیلم Watchmen به‌کارگردانی زک اسنایدر، به روی پرده‌های سینما رفت؛ اما این فیلم تنها کمی بیش از ۱۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. مالین اکرمان، بیلی کروداپ، متیو گود، جکی ارل هیلی، جفری دین مورگان، کارلا گوجینو و پاتریک ویلسون از جمله از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. پس از اکران این فیلم، کمپانی دی سی کامیکس کتاب‌های کامیک «قبل از نگهبانان» (Before Watchmen) را منتشر کرد که داستان‌هایی از گذشته شخصیت‌های اصلی این مجموعه را روایت می‌کرد.

حال دی‌سی کامیکس تلاش می‌کند تا با استفاده از اتفاقات DC Multiverse دنیای مجموعه Watchmen را بیش از گذشته، گسترش دهد. لیندلوف که وظیفه ساخت سریال Watchmen را بر عهده دارد، پیش از این برای ساخت سریال The Leftovers شناخته شده است که سال گذشته میلادی فصل سوم و پایانی آن از شبکه HBO منتشر شد. او همچنین وظیفه ساخت سریال Lost (لاست) را نیز برای شبکه ABC بر عهده داشته است. علاوه بر این، لیندلوف وظیفه نوشتن فیلمنامه‌ فیلم‌هایی چون فیلم Prometheus (پرومتئوس)، فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا) و فیلم Star Trek Into Darkness (پیشتازان فضا به‌ سوی تاریکی)، را نیز در کارنامه دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده