نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳

دومین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شد

پارامونت پیکچرز دومین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) با بازی تام کروز را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که روز دوشنبه وعده داده شده بود، شرکت پارامونت پیکچرز امروز دومین و جدیدترین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم هستیم که در آن ایتن هانت با بازی تام کروز باید با چالش‌های جدید و ظاهرا بسیار بزرگ‌تری در قسمت ششم فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) روبه‌رو شود که این موضوع باعث قرار گرفتن او در برابر برخی از اعضای دولت، همکاران و دوستان خود نیز می‌شود. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از شخصیت هنری کویل که آگوست والکر نام دارد، نیز هستیم که سعی دارد تا ماموریت خود را انجام دهد و در طول آن با ایتن هانت نیز مواجه می‌شود و با او مبارزه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، پارامونت پیکچرز و مجله امپایر پوستر بین المللی و تصویر جدیدی از فیلم Mission Impossible: Fallout را منتشر کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر و پوستر را مشاهده کنید:

Mission Impossible: Fallout

Mission Impossible: Fallout Poster

تام کروز در نقش ایتن هانت، الک بالدوین در نقش آلن هانلی، ربکا فرگوسن در نقش ایسا فاست، سیمون پگ در نقش بنجی دان، وینگ ریمز در نقش لوتر استیکل، میشل موناهن در نقش جولیا میاد، هنری کویل در نقش آگوست والکر، شان هریس در نقش سالامان لین، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، وس بنتلی و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible: Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش) و جک ریچر (Jack Reacher)، کار کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته است.

فیلم Mission Impossible: Fallout قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده