نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

تاریخ اکران ریبوت فیلم کینه اعلام شد

شرکت سونی پیکچرز تاریخ اکران ریبوت فیلم The Grudge و فیلم Greyhound را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز تاریخ اکران ریبوت فیلم کینه (The Grudge) و گری‌هوند (Greyhound) را تایید و اعلام کرده است. این دو فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شوند. سونی پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا فیلم Greyhound قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم Shazam (شزم) رقابت کند. همچنین ریبوت فیلم The Grudge برای اکران در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر فیلم کینه در این تاریخ هیچ رقیبی را در گیشه ندارد. آرون اشنایدر، کارگردان فیلم Get Low، کارگردانی فیلم Greyhound را بر عهده دارد. 

تام هنکس، استیون گراهام، الیزابت شو، راب مورگان، کارل گلوسمن، لی نوریس و مانوئل گارسیا رولفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Greyhound حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر بازی، هنکس کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. هنکس نقش کاپیتان ارنست کراوس را در این فیلم بازی خواهد کرد. فیلم Greyhound اقتباسی از رمان The Good Shepherd (چوپان خوب)، اثر سی. اس. فارستر است. فیلمبرداری و تولید فیلم Greyhound قرار است به‌زودی در شهر بتن روژ در ایالت لوئیزیانا آغاز شود. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از فیلم:

در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم، یک کاروان بین‌المللی که از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین تشکیل شده است، به رهبری کاپیتان ارنست کراوس با بازی تام هنکس که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، در حال عبور از شمال اقیانوس اطلس است که توسط گروهی از قایق‌های شکاری آلمان نازی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

Tom Hanks

همچنین ریبوت فیلم The Grudge قرار است با نام ساده‌تر Grudge به روی پرده‌های سینما برود. ماه گذشته، سم ریمی ساخت فیلم جدید کینه را رسما تایید و اعلام کرد. نیکلاس پسی، کارگردان فیلم The Eyes of My Mother (چشم‌های مادرم) و فیلم Piercing (پیرسینگ)، قرار است کارگردانی ریبوت فیلم Grudge را بر عهده داشته باشد. کار نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم کینه هم بر عهده جف بولر، نویسنده فیلم The Midnight Meat Train (قطار گوشت نیمه شب) بوده است. فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم Grudge قرار است از ماه می ۲۰۱۸ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۷) آغاز شود. دمیان بیچیر، آندره‌ آ ریسبرو، جان چو و لین شی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Grudge حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده