نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

سم ریمی ساخت ریبوت فیلم The Grudge را تایید کرد

سمی ریمی ساخت ریبوت فیلم کینه (The Grudge) را رسما تایید و بازیگران اصلی این فیلم را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سم ریمی ساخت ریبوت فیلم The Grudge را رسما تایید و اعلام کرده است. ریمی که به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد، فهرست بازیگران اصلی فیلم جدید کینه را هم معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، شرکت سونی پیکچرز با دمیان بیچیر، بازیگر فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت‌انگیز) و آندره‌ آ ریسبرو، بازیگر سریال Black Mirror (آینه سیاه) به توافق رسیده و با این دو بازیگر برای حضور و بازی در ریبوت این فیلم ترسناک قرارداد همکاری امضا کرده است. نیکلاس پسی، کارگردان فیلم The Eyes of My Mother (چشم‌های مادرم) و فیلم Piercing (پیرسینگ)، قرار است کارگردانی ریبوت فیلم The Grudge را بر عهده داشته باشد.

کار نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم The Grudge هم بر عهده جف بولر، نویسنده فیلم The Midnight Meat Train (قطار گوشت نیمه شب) بوده است. فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم The Grudge قرار است از ماه می ۲۰۱۸ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۷) آغاز شود؛ اما تاکنون تاریخی برای اکران فیلم کینه اعلام نشده است. با این حال،‌ انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران شود. سم ریمی به‌همراه راب تاپرت از شرکت گوست هاوس پیکچرز، به‌عنوان تهیه کننده و نیتن کاهانی، ارین وسترمن، اسکایلر وایس، روی لی و داگ دیویسون، هم به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در ریبوت فیلم The Grudge حضور دارند. ریمی در ارتباط با این فیلم گفت: 

ما در مورد اقتباس جدید این فیلم ترسناک بسیار هیجان زده هستیم. ما می‌خواهیم به ریشه‌ها و منابع اصلی بازگردیم تا یک فیلم ترسناک و دلهره‌آور فراطبیعی را در حومه آمریکا به تماشاگران ارائه دهیم.

اولین فیلم The Grudge با بازی سارا میشل گلر و به کارگردانی تاکاشی شیمیزو، که در اصل یک بازسازی غربی از فیلم Ju-on: The Grudge (جو-آن: کینه) است، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این فیلم داستان یک پرستار آمریکایی با بازی گلر را روایت می‌کرد که که در شهر توکیو مشغول به کار شده بود. او از یک طلسم که خشم بسیار زیاد و غیر قابل کنترلی را در او به وجود می‌آورد، رنج بسیار زیادی می‌برد. در ادامه دو دنباله دیگر برای فیلم The Grudge ساخته و در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ منتشر شد. در حال حاضر ریمی کارگردانی فیلم The Kingkiller Chronicle (سرگذشت شاه کش) را بر عهده گرفته که یک سریال تلویزیونی براساس این رمان فانتزی برای شبکه شوتایم هم در دست ساخت است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده