نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

اضافه شدن بازیگر فیلم Insidious به جمع بازیگران ریبوت فیلم The Grudge

شرکت سونی پیکچرز از اضافه شدن لین شی، بازیگر فیلم Insidious به جمع بازیگران ریبوت فیلم The Grudge خبر داد.

ماه گذشته، سم ریمی ساخت ریبوت فیلم کینه (The Grudge) را رسما تایید و اعلام کرد. مدتی کوتاهی بعد نیز جان چو، بازیگر فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، لین شی، بازیگر فیلم Insidious (توطئه‌آمیز)، به جمع بازیگران ریبوت فیلم The Grudge اضافه شده است. علاوه بر شی و چو، دمیان بیچیر، بازیگر فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت‌انگیز) و آندره‌ آ ریسبرو، بازیگر سریال Black Mirror (آینه سیاه)، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم جدید مجموعه کینه رسما تایید و اعلام شده است.

سم ریمی که پیش از این تهیه کنندگی دو قسمت اول نسخه غربی مجموعه ترسناک کینه را بر عهده داشت، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در ریبوت فیلم The Grudge حضور خواهد داشت. نیکلاس پسی، کارگردان فیلم The Eyes of My Mother (چشم‌های مادرم) و فیلم Piercing (پیرسینگ)، قرار است کارگردانی ریبوت فیلم The Grudge را بر عهده داشته باشد. کار نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم کینه هم بر عهده جف بولر، نویسنده فیلم The Midnight Meat Train (قطار گوشت نیمه شب) بوده است. فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم The Grudge قرار است از ماه می ۲۰۱۸ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۷) آغاز شود؛ اما تاکنون تاریخی برای اکران فیلم کینه اعلام نشده است.

سم ریمی به‌همراه راب تاپرت از شرکت گوست هاوس پیکچرز، به‌عنوان تهیه کننده و نیتن کاهانی، ارین وسترمن، اسکایلر وایس، روی لی و داگ دیویسون، هم به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در ریبوت فیلم The Grudge حضور دارند. اولین فیلم The Grudge با بازی سارا میشل گلر و به کارگردانی تاکاشی شیمیزو، که در اصل یک بازسازی غربی از فیلم Ju-on: The Grudge (جو-آن: کینه) است، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این فیلم داستان یک پرستار آمریکایی با بازی گلر را روایت می‌کرد که که در شهر توکیو مشغول به کار شده بود. او از یک طلسم که خشم بسیار زیاد و غیر قابل کنترلی را در او به وجود می‌آورد، رنج بسیار زیادی می‌برد. در ادامه دو دنباله دیگر برای فیلم The Grudge ساخته و در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ منتشر شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده