نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

بازیگر فیلم Rampage در نقش کینگ گیدورا در فیلم Godzilla: King Of The Monsters

اخیرا اطلاعاتی از بازیگری که قرار است شخصیت کینگ گیدورا در فیلم Godzilla: King Of The Monsters را به تصویر بکشد، منتشر شده است.

ماه مهر سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) به پایان رسید. با این حال، تاکنون شاهد انتشار اطلاعات چندانی از این فیلم نبوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است تا به هیولای سه سر این فیلم زندگی ببخشد. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، جیسون لایلز به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters اضافه شده و قرار است بخش موشن کپچر شخصیت کینگ گیدورا را در این فیلم انجام دهد. علاوه بر این، او ظاهرا قرار است موشن کپچر شخصیت رودان را نیز انجام دهد. لایلز پیش از این به‌عنوان بازیگر موشن کپچر در نقش شخصیت‌هایی چون شخصیت ریوک در فیلم Death Note (دفترچه مرگ) که ویلم دفو صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت و نقش جرج، گوریل نقره‌ای رنگ در فیلم Rampage (رمپیج) با بازی دواین جانسون، به ایفای نقش پرداخته است.
Rampage

ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus)، بوده است. همچنین او به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه دنباله دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) را نیز بر عهده داشته است. طبق اولین خلاصه داستان فیلم که سال گذشته منتشر شد، در فیلم Godzilla: King of the Monsters شاهد حضور چند کایجو بسیار معروف خواهیم بود. ماترا، کینگ گیدورا و رودان، سه کایجویی هستند که گودزیلا باید با آن‌ها در این فیلم مبارزه کند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. این فیلم بخشی از دنیای سینمایی MonsterVerse است که با دو فیلم Godzilla محصول سال ۲۰۱۴ و فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) محصول سال ۲۰۱۷، آغاز و اتفاقات این سه فیلم در نهایت به اتفاقات فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) ختم خواهد شد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده