نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۳

اطلاعات جدیدی از سریال The Witcher منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از یکی از جدیدترین مجموعه‌های اقتباسی شبکه نتفلیکس یعنی سریال ویچر (The Witcher) که براساس یک مجموعه رمان با همین نام ساخته می‌شود، منتشر شده است.

چندی پیش ما مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس در حال ساخت یک مجموعه اقتباسی دیگر یعنی سریال The Witcher (ویچر) بوده که قرار است داستان آن براساس مجموعه کتاب هشت قسمتی نوشته شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که این سریال خوشبختانه با مانعی برخورد نکرده و همچنان در حال طی کردن مراحل تولید خود است. لورن اشمیت هیسریچ آخر هفته گذشته، در صفحه رسمی توییتری خود اعلام کرد که نسخه اولیه پیشنویس فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را به پایان رسانده است. او در صفحه توییتری خود اینگونه نوشت:

به‌تازگی نسخه اولیه پیشنویس فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال ویچر را به پایان رساندم. حال می‌خواهم آخر هفته خود را استراحت کنم و وقتم را با کودکانم بگذرانم. شما را صبح زود روز دوشنبه بعد از تعطیلات خواهم دید.

در کنار این متن، این نویسنده تصویر زیر را هم از نسخه اولیه پیشنویس نوشته‌شده منتشر کرد:

لورن اشمیت هیسریچ به غیر از این سریال، برای چند مجموعه دیگر شبکه نتفلیکس یعنی سریال The Defenders (مدافعان) و سریال Daredevil (دردویل) که توسط بخش تلویزیونی استودیو مارول ساخته شده، فیلمنامه نوشته است. همچنین علاوه بر شبکه نتفلیکس، او برای یکی از مجموعه‌های شبکه NBC یعنی سریال The West Wing (بال غربی) هم فیلمنامه نوشته است.

براساس گزارشی که توسط سایت خبری ورایتی منتشر شده، لورن اشمیت هیسریچ علاوه بر نویسنده، در پروژه تولید این سریال مورد انتظار هم به عنوان شورانر و هم به عنوان تهیه کننده اجرایی در حال فعالیت است. متاسفانه تا به امروز هیچ خبر مهمی از جمله اینکه چه بازیگری قرار است نقش شخصیت اصلی داستان یعنی گرالت را بازی کند (یا حتی نقش‌آفرینان بقیه شخصیت‌های اصلی داستان)، منتشر نشده و مشخص نیست که چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. یکی از موضوعات مهم دیگری که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره آن نداریم این است که چه زمانی این مجموعه قرار است کار پخش خود را در شبکه نتفلیکس آغاز کند.

در ماه می سال ۲۰۱۷ این سریال و پروژه تولید آن به طور رسمی اعلام شد. همانطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، قرار است داستان سریال ویچر براساس یک مجموعه رمان هشت قسمتی که به قلم آندری ساپکوفسکی نوشته شده، نوشته شود. در طی این گزارش عنوان شد که قرار نیست هیچ اقتباسی از نسخه بازی ویدئویی این داستان که توسط استودیو CD Projekt Red عرضه شده، گرفته شود. 

شبکه نتفلیکس در حال حاضر برای تولید این سریال، با یک شرکت تهیه‌کنندگی لهستانی به نام Platige Films همکاری می‌کند. به احتمال بسیار زیاد، شما آنها را از روی نام کمپانی نخواهید شناخت، اما مطمئنا، آنها را با کارهایی که تا به امروز تولید کرده‌اند خواهید شناخت. این کمپانی لهستانی، وظیفه تهیه و تولید تریلر فوق‌العاده زیبای بازی Witcher 3 را که The Trail نام دارد بر عهده داشته است. همچنین در میان لیست کارهای زیاد آنها، می‌توان به تولید بخش سینماتیک بازی Halo 5: Guardians اشاره کرد.

جالب است بدانید که یک سریال لهستانی که براساس داستان مجموعه The Witcher ساخته شده بود، در سال ۲۰۰۲ به روی آنتن رفت. این سریال لهستانی را می‌توان به عنوان اولین و تنها مجموعه تلویزیونی‌ای که تا به امروز براساس این داستان ساخته شده عنوان کرد. از طرف دیگر، یک نسخه سینمایی هم برای این مجموعه داستان معرفی شد که برای اکران در سال ۲۰۱۷ تنظیم شده بود، اما هیچ وقت ساخت آن ادامه‌دار نشد و اصلا به مرحله اکران نرسید. 

در رابطه با نسخه بازی‌های ویدئویی این مجموعه هم می‌توان گفت که آخرین قسمت از این سری بازی در سال ۲۰۱۵ و با نام The Witcher 3: Wild Hunt عرضه شده است. حال به‌تازگی پروژه‌های جدیدی در این مجموعه بازی معرفی و اعلام شده است. از طرف دیگر هم، استودیو ناشر سری بازی The Witcher یعنی CD Projekt Red در حال کار و فعالیت روی تولید یک بازی فوق‌العاده مورد انتظار به نام Cyberpunk 2077 است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده