نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

ویدیو جدید فیلم Avengers: Infinity War ظاهرا نقش پیتر دینکلیج را فاش کرده است

اخیرا ویدیوی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده که این ویدیو ظاهرا نقش پیتر دینکلیج در این فیلم را فاش کرده است.

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. مدت کوتاهی بعد و طبق پوستر رسمی منتشر شده از فیلم، حضور پیتر دینکلیج، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، در جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول رسما تایید شد؛ با این حال، تا به امروز نقش این بازیگر در این فیلم مورد انتظار که تنها یک هفته دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت، مشخص و اعلام نشده است. همچنین اخیرا برادران روسو گفته‌اند که در طول فیلم نقش دینکلیج را به‌راحتی متوجه خواهید شد. بسیاری معتقد بودند که او نقش Pip the Troll را در فیلم بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا نقش دینکلیج در فیلم Avengers: Infinity War فاش شده است.

Peter Dinklage

اخیرا آنتونی مک‌کی، بازیگر نقش سم ویلسون ملقب به فالکون در برنامه صبح بخیر آمریکا که بخشی از تور تبلیغاتی جدیدترین فیلم مارول استودیو است، حضور داشته که در طول این برنامه شاهد انتشار یک ویدیو رسمی جدید از فیلم Avengers: Infinity War بودیم که در این ویدیو نظاره‌گر مبارزه کاپیتان آمریکا، بلک ویدو و فالکون با دو تن از اعضای فرقه سیاه یا فرزندان تانوس که شامل کوروس گلایو و پروکسیما میدنایت می‌شود، هستیم و در پایان آن این سه عضو سابق انتقام جویان که حال گروه خود را دارند، موفق به شکست این دو شخصیت شرور می‌شوند. در پایان این ویدیو شاهد مکالمه کوتاه پروکسیما با گلایو هستیم که برخی اعتقاد دارند که صدای کوروس گلایو به صدای دینکلیج شباهت دارد و او احتمالا صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اخیرا تایید شده است که کری کن، بازیگر فصل سوم سریال Fargo (فارگو) و سریال The Leftovers (بازماندگان)، صداپیشگی شخصیت پروکسیما میدنایت در فیلم Avengers: Infinity War را بر عهده دارد. تری نوتری، بدلکار کینگ کونگ در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه)، صداپیشگی نقش شخصیت بلک دورف و تام وان لالر، بازیگر سریال Love/Hate (عشق/تنفر)، صداپیشگی نقش شخصیت ایبانی ماو را در این فیلم بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این، دو ویدیو دیگر از فیلم Avengers: Infinity War توسط برنامه صبح بخیر آمریکا منتشر شده است که در ویدیو اول شاهد بررسی شخصیت ویژن توسط شوری (که در نظر دارد تا راهی را برای جدا کردن سنگ از سر او بدون اینکه باعث مرگ شود پیدا کند) و مکالمه شوری با بروس بنر هستیم. در دومین ویدیو تونی استارک با بروس بنر، دکتر استرنج و وانگ ملاقات می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده