نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

بازیگر کینگ کونگ به جمع بازیگران فیلم Avengers: Infinity War پیوست

تری نوتری به جمع بازیگران فیلم Avengers: Infinity War اضافه شد. او قرار است حرکات یکی از شخصیت‌های این فیلم را ضبط کند.

بدون شک کمتر کسی نام تری نوتری را شنیده است، اما او یکی از اساتید بازی در نقش‌های موشن کپچر در هالیوود است. نوتری بیشتر برای بازی در نقش شخصیت راکت در دو فیلم از مجموعه سیاره میمون‌ها (Planet of the Apes) شناخته شده است، او همچنین در فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) نیز حضور خواهد داشت. نوتری اخیرا موشن کپچر صحنه‌های کینگ کونگ را در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) انجام داده و در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. حال در جدیدترین اخبار سینما، او قرار است در فیلم دیگری موشن کپچر یک شخصیت غول آسا دیگر را نیز بر عهده داشته باشد. در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر، نوتری تایید کرد که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارد و او در فیلم بازی خواهد کرد. نوتری گفت:

من در حال حاضر در کنار چهار شخصیت دیگر کار می‌کنم. من با جاش برولین و سه بازیگر دیگر در فیلم Avengers: Infinity War کار می‌کنم و من نقش دست راست شخصیت تانوس با بازی جاش برولین، را بازی خواهم کرد. من نمی‌توانم نام این شخصیت را بگویم و فکر می‌کنم که اگر چیز بیشتری بگویم مارول سر من را قطع خواهد کرد. من فقط می‌توانم بگویم که این شخصیت، یک شخصیت واقعا شیطانی است و در حال کار بر روی آن هستیم. 

در پایان فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) مشاهده کردیم که تانوس گفت که «خودم این کار را انجام خواهم داد». تانوس در واقع در کامیک‌های مارول عضو گروه‌های مختلفی از جمله اینفینتی واچ (Infinity Watch)، فرقه سیاه (Black Order) و اخیرا توطئه گران (Cabal)، بوده است. انتظار می‌رود در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) شاهد حضور یکی از این سه گروه و اعضای آن‌ها باشیم. هرچند گفته می‌شود که احتمالا شاهد حضور گروه فرقه سیاه در این فیلم خواهیم بود. در کامیک، این گروه به تانوس در جمع آوری سنگ‌های بی‌نهایت کمک کرده است.

Black Order in Avengers

از اوایل ماه بهمن، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شده استتانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد و چندی پیش مارول ویدیویی از پشت صحنه شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. همچنین طبق شایعاتی که منتشر شده، بودجه دو قسمت آینده فیلم انتقام جویان (Avengers) حدود یک میلیارد دلار خواهد بود. اگر این خبر درست باشد، این دو فیلم تبدیل به گران قیمت‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما می‌شوند. فیلمبرداری دو قسمت آینده فیلم Avengers به صورت پشت سرهم انجام خواهد شد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم انتقام جویان (Avengers) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده