نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

بازیگر سریال Fargo صداپیشه پروکسیما میدنایت در فیلم Avengers: Infinity War است

مارول تایید کرد که کری کن صداپیشگی شخصیت شرور و منفی پروکسیما میدنایت در فیلم Avengers: Infinity War را بر عهده دارد.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از بازیگران جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. در حال حاضر می‌دانیم علاوه بر تانوس که شخصیت شرور و منفی اصلا این فیلم است، در فیلم Avengers: Infinity War قرار است شاهد چهار عضو گروه فرقه سیاه یا فرزندان تانوس نیز باشیم. با این حال، مارول تا به امروز از دادن اطلاعات زیاد در مورد این شخصیت‌ها خودداری کرده است. حال در مصاحبه با رادیوتایمز، جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های فیلم Infinity War، صداپیشه عضو دیگر گروه فرزندان تانوس را معرفی کرده‌اند. این دو برادر در ابتدا بار دیگر تایید کردند که که تری نوتری، بدلکار کینگ کونگ در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه)، نقش شخصیت بلک دورف و تام وان لالر، بازیگر سریال Love/Hate (عشق/تنفر)، نقش شخصیت ایبانی ماو را در فیلم بر عهده دارد.

این دو بازیگر علاوه بر صداپیشگی، بدلکاری و موشن کپچر این دو شخصیت را نیز بر عهده داشته‌اند. پس از آن، از برادران روسو خواسته شد که دیگر بازیگران این اعضا را معرفی کنند و آن‌ها تایید کردند که کری کن صداپیشگی شخصیت پروکسیما میدنایت را در فیلم Avengers: Infinity War بر عهده داشته است. علاوه بر صداپیشگی، او موشن کپچر صورت این شخصیت را نیز انجام داده است. کن بیشتر برای بازی در نقش گلوریا برگل در فصل سوم سریال Fargo (فارگو) که برای آن نامزد دریافت جایزه امی شد و نورا درست در سریال The Leftovers (بازماندگان) شناخته شده است. همچنین کری کن در سال ۲۰۱۴ در فیلم Gone Girl (دختر گم‌شده) به کارگردانی دیوید فینچر و در سال گذشته در فیلم The Post (پست) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، به ایفای نقش پرداخته و امسال در فیلم Widows (بیوه‌ها)، فیلم Kin و فیلم The Legacy of a Whitetail Deer Hunter بازی کرده است.

Fargo

با این حال، هنوز صداپیشه شخصیت کوروس گلایو در فیلم Avengers: Infinity War تایید و معرفی نشده است؛ اما انتظار می‌رود که طی روزهای آینده صداپیشه این شخصیت نیز معرفی شود. اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. پیش از این اعلام شده بود که این فیلم قرار است با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود؛ اما اکنون مدت زمان دیگری اعلام شده و در واقع این فیلم حدود ۷ دقیقه کوتاه‌تر از زمانی است که پیش از این اعلام شده است. با این حال، فیلم Infinity War با مدت زمان ۱۴۹ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه، طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده