نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶

کمپانی SNK از عرضه کنسول کلاسیک جدیدی خبر داد

کمپانی SNK توییت جدیدی را منتشر کرده است که از عرضه کنسول جدیدی به مناسبت ۴۰ سالگی این کمپانی خبر می‌دهد.

این روزها تب کنسول‌های کلاسیک حسابی داغ است و بر این اساس کمپانی SNK نیز قصد رونمایی از کنسول خود را دارد. مطابق تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی و با توجه به اطلاعیه مختصر کمپانی SNK در توییتر، امسال شاهد عرضه کنسول جدیدی به مناسبت ۴۰ سالگی این کمپانی خواهیم بود.

توییت انتشاریافته همچنین به بازی‌هایی نظیر بازی The Kings of Fighters، بازی Fatal Fury، بازی Samurai Shodown و بازی Metal Slug اشاره می‌کند که از بازی‌های کلاسیک Neo Geo به شمار می‌آیند. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از این کنسول در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار خبرهای مرتبط با آن منتظر بمانیم.

با اینکه اطلاعات دقیقی از این کنسول نداریم، اما به نظر می‌رسد که با مینی کنسول دیگری نظیر کنسول NES و کنسول SNES Classic Edition کمپانی نینتندو یا کنسول Mega Drive Mini کمپانی سگا طرف هستیم. هفته گذشته کمپانی SNK در جریان نمایشگاه PAX East مجموعه بازی SNK 40th Anniversary Collection را معرفی کرد که در واقع کالکشن ارزشمندی از بهترین بازی‌های این کمپانی در سال‌های اولیه فعالیت است که با همکاری کمپانی Digital Eclipse ساخته شده است. شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتری از این کنسول، آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده