نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

مجموعه بازی SNK 40th Anniversary Collection معرفی شد

کمپانی SNK مجموعه بازی SNK 40th Anniversary Collection را معرفی کرد که در واقع کالکشن ارزشمندی از بهترین بازی‌های این کمپانی در سال‌های اولیه فعالیت است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی SNK در نمایشگاه PAX East بازی SNK 40th Anniversary Collection را معرفی کرده است. این کالکشن ارزشمند شامل بهترین بازی‌های کمپانی SNK در سال‌های اولیه فعالیت است که با همکاری کمپانی Digital Eclipse ساخته شده است.

این کالکشن شامل بازی Alpha Mission، بازی Athena، بازی Crystalis، بازی Ikari Warriors، بازی Ikari III: The Rescue، بازی Guerrilla War، بازی P.O.W.، بازی Prehistoric Isle in 1930، بازی Psycho Soldier، بازی Street Smart، بازی TNK III، بازی Vanguard، بازی Victory Road و بازی‌های دیگری است که در آینده معرفی خواهند شد.

تمام بازی‌های این کالکشن دارای قابلیت ذخیره و بازگشت به عقب هستند، کنترل‌های آنها بازطراحی شده، وضوح تصویر آنها به رزولوشن 1080p ارتقا یافته و دارای تقلب‌های اختیاری هستند تا تجربه بهتری از بازی‌ها را برای بازیکنان فراهم سازند. شما می‌توانید در تصویر زیر نسخه محدود بازی SNK 40th Anniversary Collection برای کنسول نینتندو سوییچ را مشاهده کنید. در حال حاضر نسخه Nintendo Switch تنها نسخه‌‌ای است که در پنل کمپانی SNK در نمایشگاه PAX East معرفی شده است. شما همچنین می‌توانید تصویر مربوط به قابلیت‌های جدید بازی‌های این کالکشن را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

SNK 40th Anniversary Collection

SNK 40th Anniversary Collection


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده