نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ پخش Nintendo Direct بعدی مشخص شد

کمپانی نینتندو تاریخ برگزاری برنامه Nintendo Direct بعدی را که روی بازی‌های جدید نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS تمرکز دارد مشخص کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو از برگزاری برنامه نینتندو دایرکت بعدی در ساعت ۱:۳۰ بامداد ۱۸ اسفندماه به وقت ایران خبر داد و اظهار داشت که در این برنامه اطلاعات بیشتری را از بازی‌های نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS به اشتراک می‌گذارد.

کمپانی نینتندو صراحتا اعلام کرد که اطلاعات جدیدی از بازی Mario Tennis Aces و بازی‌های دیگر را در این برنامه ۳۰ دقیقه‌ای منتشر خواهد کرد. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که آیا این کمپانی برنامه‌ای برای معرفی بازی جدیدی برای نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS دارد یا فقط درباره بازی‌های معرفی‌شده صحبت‌هایی را ارائه می‌کند.

این برنامه را می‌توان دومین برنامه Nintendo Direct در سال جاری میلادی بعد از برنامه کوتاه بیست و دوم دی‌ماه (۱۲ ژانویه) به حساب آورد که اطلاعات بیشتری از بسته الحاقی جدید بازی Mario + Rabbids و نسخه نینتندو سوییچ بازی Payday 2 را به اشتراک گذاشت. این تمام ماجرا نبود و در برنامه قبلی نینتندو دایرکت شاهد معرفی بازی Dark Souls Remastered برای نینتندو سوییچ و نسخه ارتقایافته بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze بودیم که برای اطلاع از خبرهای برنامه‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی نینتندو دایرکت مراجعه کنید.

درباره برنامه بعدی نینتندو دایرکت می‌توان گفت که احتمالا اطلاعات بیشتری از بازی Kirby Star Allies که در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه (۱۶ مارس) منتشر می‌شود را شاهد خواهیم بود. همچنین نسخه نینتندو سوییچ دو بازی Yoshi و Pokemon از دیگر بازی‌هایی هستند که احتمال انتشار جزئیات بیشتری از آنها وجود دارد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده