نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴

اضافه شدن Donkey Kong به بازی Mario + Rabbids

نینتندو در جدیدترین نینتندو دایرکت خود، اعلام کرد شخصیت محبوب دانکی کونگ به بازی Mario + Rabbids اضافه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در اقدامی که هیچ کس انتظارش را نداشت، جدیدترین قسمت از نینتندو دایرکت خود را، در کانال یوتیوب خود پخش کرد. در جریان این نینتندو دایرکت، مشخص شد که شخصیت محبوب و قدیمی Donkey Kong، با یک بروزرسانی به بازی Mario + Rabbids اضافه خواهد شد.

این بروزرسانی داستانی که پیش از این نیز وجود آن تایید شده بود، یک دنیای جدید به بازی اضافه خواهد کرد و همچنین در جریان این دایرکت مشخص شد که شخصیت دانکی کونگ نیز به بازی اضافه خواهد شد. هنوز اطلاعات بیشتری از این DLC در دسترس نیست، اما می‌دانیم که کسانی که سیزن پس بازی را با قیمت ۲۰ دلار خریده‌اند می‌توانند این بروزرسانی را دانلود کنند. با این حال شما می‌توانید این بسته الحاقی را به صورت مجزا نیز تهیه کنید. پیش از این، دارندگان سیزن پس بازی، به سلاح‌های استیم پانک و تعدادی سلاح پیکسلی دسترسی داشتند. ماه گذشته نیز یک حالت بازیکن در مقابل بازیکن با یک آپدیت رایگان، به این بازی اضافه شد. در ادامه می‌توانید تریلر این بروزرسانی بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mario + Rabbids که یکی از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ محسوب می‌شود، با همکاری نینتندو و یوبیسافت ساخته شده است. این بازی، در زمان عرضه خود توانست نظر مثبت بازیکنان و منتقدین را جلب کند و در بررسی زومجی نیز موفق به دریافت نمره بسیار خوب ۸.۵ شد. میثم خلیل‌زاده در بررسی خود از بازی نوشت:

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle ثابت می‌کند که ادغام دو تفکر شرقی و غربی در خلق یک بازی ویدیویی سرگرم‌کننده و جذاب می‌تواند نتیجه‌ای مثبت داشته باشد و بازی ماریو پلاس ربیدز نمونه‌ای موفق از این‌چنین همکاری‌هایی است. هرچند نبود بخش چندنفره آنلاین یا کمبود شخصیت‌های قابل بازی، نکته منفی محسوب می‌شود، اما این بازی در بخش کمپین داستانی آنقدر قدرتمند است که تا مدتی اصلا به فکر رقابتی آنلاین نباشید. ماریو پلاس ربیدز، محصولی زیبا برای دارندگان نینتندو سوییچ است و از تجربه‌ آن لذت خواهید بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده