// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰

بازی Dark Souls Remastered برای پی سی و کنسول های نسل هشت معرفی شد

ریمستر Dark Souls، یکی از بهترین آثار میازاکی و یکی از سخت‌ترین بازی‌های سبک نقش آفرینی، تا پایان سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

آپدیت: نسخه بازسازی شده Dark Souls علاوه بر سوییچ برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر می‌شود.

کنسول نینتندو سوییچ روز به روز پذیرای بازی‌های فوق‌العاده‌ی بیشتری می‌شود و حالا بازیکنان این کنسول می‌توانند خوشحال باشند که قرار است یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی دنیای بازی‌های ویدیویی را با کنترلر سوییچ تجربه کنند.

نسخه بازسازی شده بازی Dark Souls که با نام Dark Souls Remastered شناخته خواهد شد، دقایقی پیش به‌صورت رسمی و در جریان رویداد Nintendo Direct برای کنسول سوییچ معرفی شد و تیزر کوتاهی هم از آن منتشر شد که البته هیچ اطلاعات اضافه‌ای در اختیار ما قرار نمی‌دهد و فقط تصویری از یکی از Bonfireهای بازی را نمایان می‌سازد. با این حال، زمان عرضه این بازی به طور رسمی ۲۵ می مصادف با ۴ خرداد ۹۷ اعلام شده است. همچنین باید اشاره کنیم که بسته الحاقی Artorias of the Abyss دارک سولز نیز برای نسخه سوییچ منتشر می‌شود و ضمنا بازی از لحاظ رزولوشن و نرخ فریم پیشرفت محسوسی خواهد داشت.

Dark Souls Remastered

کنسول نینتندو سوییچ از زمان انتشار خود تا به حال مورد توجه بسیاری از بازی‌سازان بزرگ قرار گرفته است و توانسته نظر اکثر استودیوها و ناشران مطرح را به انتشار بازی خود روی سوییچ یا حتی ایجاد یک نسخه بازسازی شده برای آن، جلب کند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده