نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۶

نسخه جدید Battlefield احتمالا حالت Co-Op خواهد داشت

سایت گیمزبیت که برای اولین بار اطلاعاتی از نسخه جدید Battlefield فاش کرده بود، امروز جزییات بیش‌تری از این بازی به اشتراک گذاشته است.

چندی پیش سایت گیمزبیت اطلاعاتی از نسخه جدید بازی Battlefield فاش و اعلام کرد که این بازی شوتر اول شخص، قرار است در جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد. پس از مدتی هم اعلام شد که EA با درس گرفتن از اشتباهاتش در بازی Star Wars Battlefront 2، لوت باکس‌های این بازی را تنها محدود به آیتم‌های تزئینی خواهد کرد تا بازیکنان، شانسی برای بردن در بازی با پرداخت پول نداشته باشند.

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، گیمزبیت اطلاعات بیش‌تری هم از این بازی به اشتراک گذاشته است. بر این اساس ممکن است نام نهایی بازی، Battlefield V نباشد؛ چرا که طبق اعلام این منبع، نسخه قبلی این سری یعنی Battlefield 1 هم در طول مراحل توسعه با همین نام Battlefield V شناخته می‌شد که در نهایت، نام آن به بتلفیلد 1 تغییر یافت. اما از آن مهم‌تر، اینکه بخش داستانی بازی، سیستمی مانند نسخه قبلی خواهد داشت و چندین داستان مختلف با شخصیت‌های متفاوت را از جنگ جهانی دوم روایت خواهد کرد.

اما یک مورد جدید در نسخه بعدی Battlefield، وجود بخش Co-Op یا همکاری تیمی در آن خواهد بود که البته این مساله هنوز قطعی نشده و دایس در تلاش برای عملی کردن آن است. همچنین هنوز مشخص نیست که در صورت عملی شدن این قضیه، امکان تجربه آن به صورت تقسیم صفحه (Split Screen) هم وجود خواهد داشت یا خیر.

در پایان باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که فعلا تمام این اطلاعات در حد شایعه هستند و نباید آن‌ها را رسمی و نهایی دانست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده