نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۵

نسخه جدید Battlefield احتمالا در جنگ جهانی دوم جریان دارد

اخیرا گزارشی توسط سایت گیمزبیت منتشر شده که بر اساس آن، نسخه جدید بتلفیلد در جنگ جهانی دوم جریان داشته و Battlefield V نام دارد. 

الکترونیک آرتز چندی پیش اعلام کرد که نسخه جدید سری Battlefield پاییز امسال منتشر خواهد شد و حتی تایید کرد که این بازی، در رویداد EA Play امسال حضور خواهد داشت. با این حال EA اطلاعات بیش‌تری در مورد این بازی به اشتراک نگذاشت و همین هم باعث شده تا شایعه‌های مختلفی پیرامون آن شکل بگیرد. یکی از این شایعه‌ها، در این مورد بود که نسخه جدید بتلفیلد، قرار است Bad Company 3 باشد با این حال، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، گزارش دیگری منتشر شده که بر اساس آن، این بازی در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. 

طبق این گزارش که توسط سایت گیمزبیت منتشر شده، نسخه جدید بتلفیلد با نام Battlefield V منتشر خواهد شد. البته به استناد این سایت، نام بازی پیش‌تر Battlefield 2 بوده و در الکترونیک آرتز با این نام شناخته می‌شد اما در نهایت نام آن به Battlefield V تغییر یافته است. این نسخه قرار نیست ریمستری از Battlefield 2 اصلی باشد و یک اثر کاملا جدید در دوران جنگ جهانی دوم است که EA در آینده خیلی نزدیک به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد کرد. 

گیمزبیت در پایان گزارش خود هم اعلام کرده که الکترونیک آرتز و دایس چند سال پیش تصمیم گرفته‌اند تا برای مدتی، در سری بتلفیلد سراغ نبرد‌های مدرن یا آینده نزدیک نروند و به همین دلیل هم نسخه جدید این بازی قرار است حالتی مدرن داشته باشد و در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده