// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

الکترونیک آرتز سیاست پرداخت‌‌های درون برنامه‌ای خود را در Battlefield جدید جبران خواهد کرد

یکی از منابع داخلی سایت کوتاکو مدعی شده که پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Battlefield V، صرفا برای آیتم‌های تزئینی است و تاثیری روی گیم‌پلی بازی ندارد.

قطعا این روزها یکی از مباحث پرحاشیه صنعت بازی‌های ویدیویی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بازی‌هایی هستند که از این موارد استفاده کرده و تجربه بازیکنان را دچار اختلال می‌کنند. یکی از بازی‌هایی که سال پیش عرضه شد و به‌خاطر پرداخت‌های درون برنامه‌ای نتوانست توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند، بازی Star Wars Battlefront 2 بود که سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی به شکلی تعبیه شده بود که به‌صورت مستقیم روی عملکرد شما در بازی تاثیر می‌گذاشت.

البته استودیو دایس (EA Dice، سازنده بازی Star Wars Battlefront II) تا به امروز در جریان آپدیت‌های مختلف سعی کرده سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی را در راستای مناسبی قرار دهد اما هنوز به طور کامل موفق به انجام این کار نشده است. مدتی است که صحبت‌ از نسخه بعدی مجموعه Battlefield است و اخبار و شایعات مختلفی از Battlefield 2018 به‌گوش می‌رسد. چندی پیش بود که خبری منتشر شد حول اینکه نام جدیدترین نسخه این سری، Battlefield V خواهد بود و جنگ جهانی دوم را روایت خواهد کرد.

حال ذهنیت مخاطبان بار دیگر به سمت پرداخت‌های درون برنامه‌ای رفته و اینکه استودیو دایس از این ویژگی به‌ چه صورت در بتلفیلد استفاده خواهد کرد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، یکی از منابع داخلی کوتاکو در استودیو دایس اعلام کرده که بازی Battlefield V فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود که روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذار باشد. به‌عبارتی پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی تنها برای آیتم‌های تزئینی در نظر گرفته شده است. این منبع داخلی در مورد پرداخت‌های درون برنامه‌ای بتلفیلد V می‌گوید:

دیگر نیازی نیست برای بردن پول بدهید. از جعبه‌های لوت جنجال برانگیز برای بازی استفاده نکرده‌ایم.

البته این منبع داخلی کوتاکو این نکته را هم گفته که سیستم پرداخت درون برنامه‌ای فعلی بازی پس از تغییراتی به جای فعلی‌اش رسیده و امکان دارد تا زمان عرضه بازی، دستخوش تغییرات دیگری شود.

حال نظر شما کاربران زومجی در مورد پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Battlefield V چیست؟ آیا ناشر و تیم سازنده اشتباه گذشته را تکرار خواهند کرد یا شاهد جعبه‌های لوت معمولی برای بازی هستیم؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده