// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

سازندگان سابق بازی Prey نام پروژه خود یعنی Rune: Ragnarok را تغییر دادند

نام بازی Rune: Ragnarok که به دست توسعه‌دهندگان سابق نسخه اصلی Prey در استودیو Human Head در حال توسعه‌ است، تغییر پیدا کرد.

شهریور ماه گذشته استودیو هیومن هد (Human Head) که تیم آن از سازندگان سابق نسخه اصلی Prey تشکیل شده است، پروژه جدید خود را با نام Rune: Ragnarok، نسخه جدیدی از سری راگناروک، معرفی کردند. پس از آن سازندگان تصاویر و تریلر‌هایی از روند کار خود با مخاطبان در میان گذاشتند که خبر از یک اثر زیبا می‌دهد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که تصمیم گرفته‌اند که نام بازی را از Rune: Ragnarok به Rune تغییر دهند.

به نقل از سازندگان، با اینکه اکثر وقایع بازی در مورد رویداد راگناروک است، اما تغییر نام این بازی باعث می‌شود که سازندگان روی رویداد‌هایی که خارج از Ragnarok هم رخ داده است تمرکز کنند. در ادامه می‌توانید توضیحات کامل سازندگان پیرامون تغییر نام این بازی را مطالعه کنید:

وقتی که بازی رون: راگناروک را در ماه آگوست سال گذشته معرفی کردیم، با واکنش‌های اولیه سنگینی روبرو شدیم. پس از آن، انجمن‌‌ها و طرفداران این بازی شروع به رشد کرد، و به همین دلیل، ما متوجه شدیم که زمان آن رسیده است که تغییراتی ایجاد کنیم. حال ما Rune را گسترده‌تر از Ragnarok می‌بینیم و در این راستا تصمیم گرفته‌ایم که نام Rune: Ragnarok را به Rune تغییر دهیم. بله درست متوجه شدید، تنها Rune.

این به چه معنی است؟ خب، معنی زیاد ندارد فقط با این تفاوت که بازی گسترده می‌شود. در حال حاضر، داستان بازی همان است و راگناروک قرار است Nine Realms را از هم جدا کند و ترس را وارد سرزمین‌های این بازی کند. در آن سو، Loki در میان این هر‌ج‌و‌مرج که خودش برپا کرده است، خوشحالی می‌کند.

تنها مشکلی که تغییر نام این بازی به همراه دارد این است که نام این اثر همانند نسخه‌ای است که در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد. برای رفع مشکل نام‌های مشابه، سازندگان حاضر در استودیو Human Head اعلام کردند که از حالا نسخه قدیمی این بازی Rune Classic نام دارد، در حالی که Rune: Ragnarok به Rune تغییر پیدا کرده است. البته شاید اوایل این موضوع کمی گمراه کننده باشد، اما نام‌های جدید پس از گذشت زمان و تجربه بازیکنان می‌تواند به امری ساده تبدیل شود.

بازی Rune برای پلتفرم پی سی در حال توسعه است و هنوز سازندگان از تاریخ دقیق انتشار آن رونمایی نکرده‌اند. سازندگان ضمن اعلام تغییر نام بازی، تریلر‌هایی نیز از بازی منتشر کرده‌اند که گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد.

تریلر گیم پلی نسخه آلفا بازی Rune

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر مبارزات نسخه آلفا بازی Rune

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد بازی جدید سازندگان سابق Prey با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده