نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

سازنده نسخه اصلی Prey بازی Rune: Ragnarok را معرفی کرد

Rune: Ragnarok یک بازی نقش آفرینی جهان‌باز است که دنباله بازی Rune بوده و توسط استودیو سازنده نسخه اصلی Prey ساخته خواهد شد. 

Rune یک بازی اکشن و ماجراجویی بود که در سال ۲۰۰۰ توسط استودیو هیومن هد ساخته و عرضه شد. این استودیو پس از این بازی سراغ ساخت بازی Prey رفت و در سال ۲۰۰۶ نسخه اول این سری را منتشر کرد. هیومن هد همچنین قرار بود دنباله بازی Prey را نیز بسازد ولی این بازی بعد‌ها لغو شد تا اینکه در نهایت سال گذشته، بتسدا یک ریبوت از این بازی را منتشر کرد که توسط استودیو آرکین ساخته شده بود. 

حال استودیو هیومن هد پس از چند سال سکوت، یک بازی جدید با نام Rune: Ragnarok معرفی کرده که دنباله بازی Rune است. این بازی یک اثر نقش آفرینی جهان‌باز خواهد بود و سازندگان تریلری از آن منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

استودیو هیومن هد همچنین توضیحاتی هم در مورد داستان بازی ارائه کرده که به شرح زیر است:

کودکان اهل شمال، از همان بدو تولد داستان‌هایی را در مورد پایان جهان شنیده‌اند؛ پایانی که در آن نبردی بزرگ صورت می‌گیرد و خدایان کشته شده و ۹ جهان به واسطه آتش و یخ از بین می‌روند. اما همه این داستان‌ها دروغ هستند و خدایان از بین نرفته‌اند. جهان ما برای مدت هفت سال از مرگ و میر و ویرانی رنج برده و حال انسان‌ها باید به پا خواسته و کاری را انجام دهند که خدایان از انجام آن عاجز مانده‌اند؛ Ragnarok باید تمام شود. 

هنوز تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نشده‌اند. با این حال استودیو هیومن هد در سایت خود اعلام کرده که در حال ساخت بازی‌هایی برای کامپیوتر، کنسول‌ها، هدست‌های واقعیت مجازی و گوشی‌های موبایل است و به همین دلیل احتمال دارد که Rune: Ragnarok برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر شده و از واقعیت مجازی هم پشتیبانی کند. 

نظرات خود را در مورد بازی جدید سازندگان Prey با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده