نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر نسخه Pre Alpha بازی Rune: Ragnarok منتشر شد

استودیو هیومن هد تریلری از بازی نقش‌آفرینی خود تحت نام Rune: Ragnarok منتشر کرده است که جنبه‌های مختلف آن را به نمایش می‌گذارد.

سال گذشته استودیو هیومن هد از بازی Rune: Ragnarok، نسخه‌ای جدید از سری قدیمی Rune رونمایی کرد. ما در سال گذشته، شاهد تصاویری هنری‌ای از خدایان نورس بوده‌ایم. علاوه بر این، تصاویر دیگری از بازی در دسترس قرار گرفت است. اما امروز تریلر جدیدی از بازی منتشر شده که صحنه‌های درگیری این بازی را به نمایش می‌گذارد.

تریلر منتشر شده توضیحاتی را در مورد دنیای بازی ارائه می‌کند که هم‌اکنون به خاطر پایان دنیا به ویرانه تبدیل شده است. در حالی که تریلر منتشر شده مربوط به نسخه Pre Alpha بازی است با این حال این تریلر بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید کارهای جذاب بسیاری را در بازی Rune: Ragnarok انجام دهید. از جمله: مبارزه با یک موجود غول‌پیکر دریایی، غول‌ها، اژدها و حتی سواری گرفتن از اژدها.

اگر با بازی Rune: Ragnarok آشنایی ندارید باید گفت وقایع بازی Rune: Ragnarok در دنیایی اتفاق می‌افتند که به راگناروک نزدیک است. بازیکنان در این بازی نقش کاراکتری را ایفا می‌کنند که باید با یکی از پنج خدای بازی «Odin، Loki، Hel، Freya و Thor» متحد شود تا در راگناروک زنده بماند. بازی Rune: Ragnarok سبکی جهان‌باز و نقش‌آفرینی دارد و سیستم مبارزاتش به نحوی است که توسعه دهندگان در توصیف آن از کلمات «خشن و خونین» استفاده کرده‌اند. قایقرانی و دریانوردی نقش مهمی در بازی ایفا می‌کنند.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Rune: Ragnarok مشخص نیست و این بازی تنها برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده