نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تکذیب شایعه جدایی برادران دافر از سریال Stranger Things پس از فصل سوم

شبکه نتفلیکس شایعات منتشر شده مبنی بر جدایی سازندگان سریال Stranger Things پس از ساخت و انتشار فصل سوم را تکذیب کرد.

شب گذشته وب‌سایت Moviefone شایعه‌ای منتشر کرد مبنی بر اینکه مت و راس دافر که بیشتر آن‌ها را با نام برادران دافر می‌شناسیم و مسئولیت ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال محبوب اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) را بر عهده دارند، پس از ساخت و انتشار فصل سوم از این سریال جدا خواهند شد و قرار است روی پروژه دیگری برای شبکه نت فلیکس کار کنند. طبق گفته این وب‌سایت، قرارداد برادران دافر با نت‌فلیکس برای سه فصل این سریال بوده است و ظاهرا نیز تمایل دارند تا روی پروژه‌های دیگری کار کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌فلیکس رسما به این خبر واکنش رسمی نشان داده است.

نت‌فلیکس با انتشار توییتی در توییتر رسمی خود شایعات مبنی بر جدایی برادران دافر از سریال Stranger Things پس از پایان فصل سوم را کاملا تکذیب و اعلام کرد که آن‌ها همچنان به‌عنوان سازندگان سریال در این سریال ادامه همکاری خواهند داد. طرفداران نگران بودند که فصل چهارم سریال Stranger Things با شخص دیگری ساخته شود که در نهایت این موضوع به محتوا و کیفیت نهایی سریال ضربه بزند. با این حال، منابع نزدیک به وب‌سایت Moviefone که نام آن‌ها فاش نشده است، گزارش داده‌اند که برادران دافر برای دو پروژه و سریال دیگر با نت‌فلیکس قرارداد همکاری امضا کرده‌اند که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دو پروژه در دسترس نیست و نت‌فلیکس نیز به آن واکنشی نشان نداده است، اما بدون شک نت‌فلیکس به‌دنبال ادامه همکاری با این دو برادر برای یک مدت طولانی خواهد بود.

Stranger Things

ماه آذر امسال، شبکه نت‌فلیکس سریال Stranger Things را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. مانند فصل اول، فصل سوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. بدین ترتیب در مقایسه با فصل دوم این سریال که در ۹ قسمت تولید و منتشر شد، فصل سوم این سریال با کاهش یک قسمتی روبه‌رو شده است. فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things طی یک یا دو ماه آینده رسما آغاز خواهد شد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل سوم این سریال در دسترس نیست، اما قطعا بسیاری بی‌صبرانه در انتظار بازگشت به شهر هاوکینز و دنیای وارونه هستند.

انتظار می‌رود که ملی بابی براون در نقش ایلون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هارنیگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر و پل رایزر در نقش سم اوونز، در فصل سوم سریال Stranger Things حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده