// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

ویدیو حرکات گرالت در بازی Soulcalibur VI همراه با توضیحات سازندگان

کمپانی Bandai Namco با انتشار ویدیویی جدید از بازی Soulcalibur VI، در مورد حرکات و قابلیت‌های کاراکتر Geralt توضیحاتی داد.

جدیدترین نسخه سری محبوب Soulcalibur یعنی بازی Soulcalibur VI در سال جاری میلادی برای کنسول‌ها و پی‌سی عرضه می‌شود و همانطور که اطلاع دارید به تازگی کاراکتر Geralt از مجموعه The Witcher نیز به عنوان مهمان به جمع مبارزان این بازی می‌پیوندد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان ویدیویی منتشر کرده‌اند که در آن در مورد حرکات گرالت سخن می‌گویند.

ویدیوی جدید پشت صحنه بازی Soulcalibur 6 توسط کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) منتشر شده است و توضیحات سازندگان پیرامون قابلیت‌ها و حرکات گرالت را نشان می‌دهد که ما در بین صحبت‌های آنها می‌توانیم به برخی از حملات کاراکتر ویچر نگاهی بیندازیم. برخی از توسعه‌دهندگان سری The Withcer از استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در مورد نحوه پیاده کردن مبارزات گرالت، مخصوصا حملات شمشیر و جادوی وی، در بازی سول کالیبر اطلاعاتی ارائه می‌دهند.

کمپانی باندای نامکو در جریان رویداد The Game Awards 2017 از بازی SoulCalibur VI رونمایی کرد و اظهار داشت که این بازی در موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 توسعه خواهد یافت و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با گرالت در بازی SoulCalibur VI در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در حال حاضر ۹ کاراکتر قابل بازی برای Soulcalibur 6 معرفی شده است. در کنار گرالت، کاراکتر‌های قدیمی این سری یعنی Ivy ،Zasalamel ،Mitsurugi ،Sophitia ،Kilik ،Nightmare و Xianghua نیز به‌علاوه چهره تازه‌ای با نام Groh در بازی حضور پیدا خواهند کرد. اگر از طرفداران کاراکتر‌های مهمان در بازی‌های مبارزه‌ای هستید می‌توانید در مقاله‌ای در زومجی از عجیب‌ترین کاراکتر‌های مهمان در بازی‌های مبارزه‌ای باخبر شوید.

نظرات خود را در مورد حضور شخصیت بازی ویچر در بازی مبارزه‌ای سول‌کالیبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده