نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

زمان انتشار نقدهای فیلم Avengers: Infinity War مشخص شد

مارول استودیو زمان انتشار نقدها و واکنش‌های اولیه منتقدان به فیلم Avengers: Infinity War را مشخص و رسما اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول (Marvel) زمان اولین واکنش‌ها و انتشار نقدهای فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را رسما تایید و اعلام کرده است. کمتر از یک ماه دیگر این فیلم مورد انتظار به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول و کسانی که هنوز تصمیم به تهیه بلیت این فیلم نگرفته‌اند، به دنبال زمان انتشار نقدهای فیلم هستند. حال مارول زمان برداشته شدن امبارگو نقدهای فیلم Infinity War و اولین واکنش منتقدان را مشخص کرده است. اریک دیویس، نویسنده وب‌سایت فندنگو با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که منتقدان و کسانی که فیلم را تماشا کرده‌اند، می‌توانند اولین واکنش خود به فیلم Avengers: Infinity War را در روز دوشنبه، ۲۳ آوریل امسال، ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، ساعت ۱۰ صبح به‌وقت تهران) در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

همچنین امبارگو نقدهای فیلم Avengers: Infinity War نیز در روز سه‌شنبه، ۲۴ آوریل امسال، ساعت ۱۵ به‌وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت، ساعت ۲:۳۰ به‌وقت تهران) برداشته خواهد شد تا منتقدان بتوانند نقدهای خود را منتشر و در سایت‌های معتبری چون متاکریتیک و راتن تومیتوز ثبت کنند. بدین ترتیب نقدهای فیلم Infinity War تنها سه روز پیش از اکران این فیلم منتشر خواهد شد که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی طرفداران دنیای سینمایی مارول شود؛ اما دیویس در توییت دیگری توضیح داد که مارول و والت دیزنی برای جلوگیری از افشای داستان و اطلاعاتی از فیلم Avengers: Infinity War تصمیم به انتخاب چنین تاریخی گرفته است و پیش از این دیزنی تصمیم مشابه‌ای را برای فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و دو فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars)، نیز گرفته بود.

Avengers: Infinity War

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. اخیرا نیز مارول پوسترهایی از شخصیت‌های فیلم به‌همراه یک تریلر کوتاه از این فیلم را منتشر کرده است. علاوه بر این، جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، اخیرا فیلم Infinity War را تماشا کرده و واکنش خود به فیلم را با طرفداران به اشتراک گذشته است. او در توییتر شخصی خود گفت که فیلم Avengers Infinity War یک فیلم فوق العاده و باور نکردنی است. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده