نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سریال های فرعی مجموعه Game of Thrones بسیار گران خواهند بود

شبکه HBO تایید کرد که اسپین‌ آف‌های سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بودجه بزرگ و هنگفتی خواهند داشت.

فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones قرار است سال آینده میلادی از شبکه HBO به‌روی آنتن برود و در حال حاضر فیلمبرداری و تولید این سریال در حال انجام است و طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر متعددی از محل فیلمبرداری و تولید فصل هشتم این سریال بوده‌ایم. ماه اردیبهشت امسال، شبکه HBO از برنامه خود برای ساخت چهار سریال فرعی بر اساس سریال Game of Thrones خبر داد، اما چند روز بعد جرج آر. آر. مارتین، خالق این مجموعه، ساخت پنجمین سریال فرعی این مجموعه را نیز تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال‌های فرعی دنیای وستروس منتشر شده است. 

با وجود اینکه در حال حاضر اسپین‌ آف‌های سریال Game of Thrones تاریخ پخش مشخصی ندارند و کیسی بلویز، مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO اعلام کرده که اولین سریال فرعی این مجموعه زودتر از سال ۲۰۲۰ به‌روی آنتن نخواهد رفت، اما بسیاری نگران بودجه و هزینه ساخت این سریال‌ها هستند. در جریان پنل اخیر شبکه HBO، این شبکه اعلام کرد که این ۵ اسپین آف سریال بودجه بسیار بزرگی را خواهند داشت و بودجه این سریال‌ها قرار است بسیار بیشتر از فصل‌های اول سریال Game of Thrones که پخش آن از سال ۲۰۱۱ آغاز شد، باشد. فرانسسکا اورسی، معاون بخش سریال‌های درام این شبکه گفت:

بودجه فصل‌های اول این سریال حدود ۵۰ میلیون دلار بود که تا به آن روز چنین هزینه‌ای را روی سریالی نکرده بودیم. ما اکنون بسیار بزرگ‌تر شده‌ایم و قرار نیست مانند یک کمپانی بزرگ بدنام ادامه دهیم.

اورسی در ادامه تایید کرد که شبکه HBO همزمان در حال کار روی هر ۵ سریال فرعی بازی تاج و تخت است. با این حال، طبق گفته کیسی بلویز قرار نیست هر پنج سریال در نهایت ساخته شوند. فصل هشتم سریال Game of Thrones که در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. دی ماه امسال، شبکه HBO رسما اعلام کرد که فصل هشتم این سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از این شبکه به‌روی آنتن برود. علاوه بر این، شبکه HBO تایید کرده است که دیوید بنیاف، دی.بی. وایس، دیوید ناتر و میگل ساپوچنیک، کارگردانی ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones را بر عهده خواهند داشت که هر شخص (بنیاف و وایس به‌صورت مشترک) دو قسمت فصل هشتم این سریال را کارگردانی خواهند کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده